وزیر دفاع انگلیس: تروریست های داعش را در افغانستان هدف قرار می دهیم

  • انتشار: ۲۵ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیبین الملل
  • شناسه مطلب: 37062

گاوین ویلیامسون وزیر دفاع انلگستان می گوید ما متعد هستیم که گروه تروریستی داعش را در سوریه، لیبی و افغانستان هدف قرار دهیم. و در این راه مبارزه طولانی را در پیش خواهیم داشت.

گاوین ویلیامسون وزیر دفاع انگلیس پس از دیدار با همتایان خود در ائتلاف ضد داعش در در رم، در هشداری جدی گفت مبارزه با داعش هنوز مسیری طولانی در پیش دارد.

به گزارش فرانس پرس، گاوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس در رم در نشستی با وزرای دفاع کمپین ائتلاف ضد داعش شرکت کرد و تحولات مربوط به داعش را بررسی کردند.

ویلیامسون گفت: زمانی که بحث تروریسم مطرح باشد بریتانیا به خود مغرور نمی‌شود و من در نشست با همتایانم در ائتلاف جهانی ضد داعش بر این مساله تاکید کردم. ‌ما به ادامه مبارزه با تروریست‌ها تا زمانی که این شبکه جهانی سمی کاملا نابود شود، متعهد شدیم. بریتانیا خود را به ادامه هدفگیری تروریست‌ها در کشورهایی چون سوریه، لیبی و افغانستان متعهد کرده است.

وزیر دفاع انگلیس گفت: به‌رغم کاهش اراضی تحت کنترل داعش، این شبکه وارد مدیریت و تحریک حملات تروریستی در سراسر جهان شده است و امنیت ما در داخل و خارج را به خطر می‌اندازد. تهدید آنها در حال رشد است و شدت می‌گیرد اما اراده ما هم در شکست آنها از میان نمی‌رود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟