وزیر خارجه پاکستان: همه مردم ما علیه رویکرد ترامپ متحد است

  • انتشار: ۷ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 29674

خواجه آصف وزیر امور خارجه پاکستان می گوید که همه مردم پاکستان علیه برنامه ها و رویکردهای آمریکا متحد است. این گفته های وزیر خارجه پاکستان در حالی مطرح می شود که ترامپ چندی پیش پاکستان را به حمایت از تروریسم متهم کرده بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت پاکستان، خواجه آصف وزیر امور خارجه پاکستان عصر روز گذشته با حضور در جلسه مجلس سنا با هدف توضیح شرایط کنونی روابط اسلام آباد-واشنگتن تاکید کرد: همه پاکستان یکصدا و یکپارچه علیه رویکردهای آمریکا و اظهارات اخیر دونالد ترامپ است.

آصف گفته است کمیته امنیت ملی پاکستان روز چهارشنبه بار دیگر برای بررسی دقیق مسائل مربوط به روابط پاکستان و آمریکا و مواضع اخیر واشنگتن در قبال جنوب آسیا تشکیل جلسه خواهد داد.

وزیر امور خارجه پاکستان در این جلسه از توجه و پیگیری های مجلس سنا در خصوص موضوع مهم و حساس مواضع اخیر آمریکا و تهیه پیش نویس قطعنامه ای در این خصوص قدردانی کرد.

از بیش از یک هفته پیش که دولت آمریکا به ریاست ترامپ رویکردهای جدید خود را درقبال افغانستان و جنوب آسیا اعلام کرده، در چارچوب این رویکردهای جدید، پاکستان را نیز بیش از گذشته متهم به حمایت و از تروریسم کرده که به شدت موجب ناخرسندی مقامات و خشم مردم پاکستان شده است.

مردم شهرهای سراسر پاکستان طی چهار روز اخیر تظاهرات گسترده علیه آمریکا و سیاست های آن برگزار کردند و پرچم آمریکا و آدمک های ترامپ را به نشانه خشم از رویکردهای مداخله جویانه و سلطه طلبانه واشنگتن به آتش کشیدند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟