وزیر خارجه به آمریکا رفت

  • انتشار: ۲۹ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 19854

صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه امروز (یکشنبه) بعد از ظهر جهت اشتراک در نشست وزرای خارجه عضو “ائتلاف ضد داعش” که در واشنگتن برگزار می شود به امریکا رفت.

صلاح الدین ربانی، وزیر خارجه در نشست خبری اعلام کردکه بعد از ظهر امروز در راس یک هیات بلند پایه دولت افغانستان عازم واشنگتن می شود.

آقای ربانی گفت که قرار است سومین نشست وزرای خارجه کشورهای عضو”ائتلاف ضد داعش” به تاریخ ۲۲ماه مارچ در واشنگتن برگزار شود.

وزیر خارجه گفت که در جریان این سفر قرار است با سرمنشی سازمان ملل متحد، وزیر خارجه و دفاع امریکا و هم چنان مشاور امنیت ملی و شماری از اعضای کانگرس امریکا دیدار نموده و روی مسایل مختلف واضاع جاری کشور بحث و تبادل نظر نماید.

آقای ربانی تاکید کرد که دراین نشست، چالش ها و مشکلاتی که در افغانستان وجود دارد به صورت جدی آن را مطرح می نماید و از وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش می خواهد که در راستای مبارزه با تروریسم حمایت و همکاری نمایند.

وزیر خارجه افغانستان درحالی به امریکا سفر می کند قرار است روسیه در آینده نزدیک نشستی را با حضور ۱۲ کشور جهان در مورد افغانستان برگزار نماید و روی مسایل مختلف در آن بحث صورت گیرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟