وزارت دفاع: عملیات شبانه افزایش می یابد

  • انتشار: ۱۲ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 36449

دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع می گوید که بعد از این عملیات شبانه را در مناطقی که گزارش شود، مخالفان مسلح دولت در آنجا قرار دارد، را افزایش خواهد داد. وی گفته است در روزهای گذشته در عملیات این نیروها در هلمند و غزنی تلفات سنگینی به طالبان وارد شده است.

بعد از حملات خونین تروریست ها به نقاط مختلف کابل و اظهارات رئیس جمهور مبنی بر انتقام گرفتن از آنها. وزارت دفاع کشور به رادیو آزادی گفته است که نیروهای امنیتی و دفاعی حملات شبانه، هوایی و کماندوها را افزایش می‎دهند. پس از این نظامیان افغان در میدان‎های جنگ مخالفان مسلح دولت افغانستان را سرکوب خواهند کرد.

دولت وزیری گفت، نظامیان افغان از این پس به‌گونه جدی با افزایش عملیات‌شان ساحات تحت نفوذ و فعالیت مخالفان مسلح دولت را هدف قرار خواهند داد.

وی گفته است “ما در ضربات هوایی، عملیات‎های هوایی و عملیات‎های شبانه را افزایش می‎دهیم، هر جای را که گزارش استخباراتی دریافت کنیم که مخالفان حضور دارند در آن‎جا عملیات می‎کنیم و از بین می‎بریم‌شان. مثال واضح آن غزنی و هلمند است که ما در چند روز گذشته به مخالفان مسلح دولت تلفات زیادی وارد کرده‎ایم.”

این در حالی است که در دو هفته اخیر در حمله‌های طالبان بر هوتل انترکانتیننتال و نزدیک شفاخانه جمهوریت کابل نزدیک به ۱۳۰ تن کشته و نزدیک به ۳۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟