وزارت دفاع در مورد ویدیویی منصوب به سرطبیب قوای هوایی کشور تحقیق می کند

  • انتشار: ۹ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 32697

بدنبال انتشار ویدیویی از جریان روابط جنسی منصوب به دگروال غلام‌رسول لغمانی سرطبیب قوای هوایی افغانستان با یک دختر، وزارت دفاع اعلام کرده که در باره این ویدیو تحقیق می‌کند.

به تازگی ویدیویی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده که گفته می‌شود مربوط به سرطبیب قوای هوایی کشور است. این ویدیو رابطه جنسی میان یک مرد و یک دختر را نشان می‌دهد. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار این ویدیو مدعی شده که سرطبیب قوایی هوایی از یک دختری که زیر دستش کار می‌کرد، سو استفاده جنسی کرده‌ است.

جنرال دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع، می‌گوید که هیاتی به منظور تحقیق روی این مساله به کارش آغاز کرده است. آقای وزیری اصالت ویدیو را که مربوط به دگروال غلام‌رسول لغمانی می‌شود یا خیر، رد یا تایید نکرد اما گفت که پس از تحقیقات مشخص خواهد شد.

هم‌چنین دگروال غلام‌رسول لغمانی نیز با انتشار ویدیویی اصالت ویدیوی منتشر شده منصوب به خودش از جریان روابط جنسی را رد کرده گفته که این اقدام از سوی استخبارات بیرونی به منظور بدنامی وی صورت گرفته است.

این در حالیست که گزارش های تایید نشده ای می رساند که وزارت دفاع افغانستان تایید کرده است، مردی که ویدیوی فساد اخلاقی اش با یک زن جوان منتشر شده، یک مقام ارشد نیروی هوایی کشور است.

نشر این ویدیو در شبکه های اجتماعی با واکنش های بسیاری روبرو بوده است. پیش از این مفتش خاص آمریکا برای افغانستان (سیگار) نیز در گزارشی گفته بود که بیوه های سربازان افغان که در جنگ جان شان را از دست داده اند با تقاضای نامشروع از طرف مقامات روبرو شده اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟