واکنش «صیاد» به انتقادات اخیر علیه کمیسیون انتخابات؛ بزرگان سیاسی باید به استقلال این کمیسیون احترام بگذارند

  • انتشار: ۲۵ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 52465

«عبدالبدیع صیاد» در واکنش به انتقادات اخیر علیه کمیسیون مستقل انتخابات، می گوید: توقع ما از نهادهای ناظر این است که به جای که جایگاه کمیسیون انتخابات را خدشه دار کند، به تعهدات خود عمل کرده و از کارکرد خود گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، اخیرا انتقاد های مبنی بر گسترش فساد و عملکرد نادرست در کمیسیون انتخابات توسط برخی مقامات کشور از جمله سرور دانش وداکتر عبدالله رییس اجرایی دولت صورت گرفته است.

صیاد رییس کمیسیون مستقل انتخابات، دیروز طی یک نشست خبری در واکنش به اظهاران این افراد بیان داشت: فشارهای سیاسی، امنیتی و روحی نمی تواند هرگز استقلالیت کمیسیون را خدشه دار کند. برخی بزرگان به جای اینکه فشار وارد می‌کنند بهتر است به استقلالیت کمیسیون حرمت گذاشته و از آن حمایت کنند.

وی در ادامه سخنانش، خطاب به نهاد های ناظر گفت: جای اینکه مسوولیت بگیرند متاسفانه استقلالیت کمیسیون مستقل انتخابات را زیر سوال می برند. توقع ما از نهادهای ناظر این است که به جای که جایگاه کمیسیون انتخابات را خدشه دار کند، به تعهدات خود عمل کرده و از کارکرد خود گزارش دهند.

رئییس کمیسیون مستقل انتخابات با اشاره به مهلت رو به اتمام ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، از نامزدان احتمالی خواست تا به تقویم انتخابات احترام گذاشته و هرچه زودتر ثبت نام کنند.

نامزدان انتخابات ریاست جمهوری تا پایان ماه جاری (30 جدی) فرصت دارند تا برای انتخابات نام نویسی کنند، اما تاکنون فقط چهار نفر به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟