واکنش شدید اللحن «عبدالله» به حمله تروریستی طالبان در کابل

  • انتشار: ۱۰ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 65246

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت در واکنش به حمله تروریستی طالبان بالای ریاست لوجستیک و انجینری وزارت دفاع ملی در شهر کابل، آن را شدیدا محکوم کرد.

وی اظهار داشت: گروه مزدور، منافق، تروریست و تروریست‌پرور طالب از یکسو سخن از صلح می‌زند و از سوی دیگر به شهروندان بی‌دفاع و مراکز ملکی حمله‌ور می‌شود.

رییس اجرایی تاکید کرد: شهروندان ما می‌دانند که حملات و برنامه‌های این گروه مزدور برای گرفتن شهرها و اماکن استراتیژیک در تابستان امسال به خاطر حملات پیش‌گیرانه‌ی قوای مسلح کشور به شکست مواجه گردید و دشمنان وطن در سراسر افغانستان متحمل خسارات و تلفات فراوان گردیدند. به این دلیل می‌خواهند با راه اندازی حملات انتحاری آرامش شهروندان ما را برهم زنند و از حضور نحس خود با نارواترین شیوه‌های ضد اسلامی و انسانی خبر دهند.

عبدالله خاطر نشان کرد: پیام ما به دهشت‌افگنان روشن است با انتحار جز روسیاهی و نفرت و انزجار مردم چیزی به دست آورده نمی‌توانید. مردم شجاع و غیور ما سال‌ها است در مقابل شما پیام‌آوران قتل،‌ نفرت و انزجار می‌جنگند و این مبارزه به رغم قربانی‌های بی‌شمار همچنان تا پیروزی حق بر باطل و نور بر ظلمت ادامه میابد.

حمله تروریستی امروز طالبان در شهر کابل در حالی صورت می‌گیرد که دور هفتم نشست مذاکرات امریکا و طالبان از روز شنبه (8 سرطان) در قطر آغاز شد و تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟