واکنش رونالدو به احتمال ترک النصر؛ در اینجا خوشحالم و می خواهم ادامه بدهم

  • انتشار: ۱۳ جوزا ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 141136

کریستیانو رونالدو در ژانویه گذشته راهی النصر عربستان شد و یک شوک نقل و انتقالاتی را به دنیای فوتبال وارد کرد.

البته رفتن به النصر هم نتوانست فصل کابوس واری که رونالدو در منچستر یونایتد آن را شروع کرده بود بهبود ببخشد چرا که رونالدو در النصر هم بدون جام ماند و در نهایت الاتحاد عربستان قهرمان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شد.

رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم روز های کابوس واری را سپری کرد و در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی به همراه تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی مراکش شکست خورد و حذف شد. فرناندو سانتوس رونالدو را در دور حذفی جام جهانی نیمکت نشین کرده بود و همین قضیه رونالدو را خیلی ناراحت کرد.

رونالدو از وقتی که به النصر عربستان رفت، برخی رسانه ها از احتمال بازگشت رونالدو به اروپا و رفتنش به تیم نیوکاسل صحبت کردند. در واقع گفته می شد که اگر نیوکاسل یونایتد بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، رونالدو به این تیم می رود چرا که نیوکاسل هم مالکانی عربستانی دارد.

به نقل از فابریزیو رومانو، کریستیانو رونالدو در واکنش به احتمال رفتن به نیوکاسل یونایتد و ترک النصر گفته است:” من این جا در النصر خوشحالم و می خواهم همچنان ادامه دهم. زندگی خیلی خوب پیش می رود و لیگ عربستان لیگ خوبی است.”

رونالدو همچنین در واکنش به احتمال آمدن بازیکنان بزرگ به لیگ عربستان گفته است:” همه آن ها خوش آمدند. اگر این اتفاق بیفتد لیگ بهتر خواهد شد.”

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟