واکنش «خالده پوپلزی» پس از حکم فیفا علیه کرام الدین کریم

  • انتشار: ۲۲ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 63831

خالده پوپلزی مدیر سابق تیم ملی فوتبال افغانستان پس از محرومیت و جریمه نقدی کرام الدین کریم توسط فیفا در صفحه فیس بوکش به این موضوع واکنش نشان داد.

خالده پوپلزی با شکایت رسمی از کرام الدین کریم در دادستانی افغانستان و فیفا مدعی اصلی بود که رئیس سابق فدراسیون فوتبال افغانستان را به آزار و اذیت جنسی بروی دختران فوتبالیست متهم کرد.

خانم پوپل که در طی این مدت با قبول فشارهای فراوان در انتظار حکم فیفا بود، پس از انتشار خبر رسمی فیفا مبنی بر محرومیت مادام العمر آقای کریم و جریمه یک میلیون دالری وی با این پست در صفحه فیس بوک خود به این قضیه واکنش نشان داد.

متن واکنش خالده پویل در فیس بوک:

این هم یک دستاورد بزرگ کشور قهرمان و مجاهد پرور. زمانیکه صدای خود را بلند کردیم همگی میگفتن بخاطر شهرت ، مقام، پول ، و ملیت این کار میکند حتی از نزدیکان و هم تیمی های خودم.حالا فیفا که بچه خاله من نیست کرام الدین کریم را برای همیشه از صحنه فوتبال بر کنار کردند در ضمن باید جریمه خیلی سنگین هم پرداخت کند.حال خواست من از اشخاص که طرفدار کرام الدین را میکردند با جمع از فعالین مدنی که هی داد فریاد میزند برای حمایت از فساد دست به دست هم داده پول جریمه را پرداخت کنند.زنده باد هر چی زن مرد که حمایت کردند و کنار ما ایستادن این شروع کار است و قدم اول. ما باهم میتوانیم. #زنده باد دختران شجاع و قهرمان که از پشت پرده بنابر مشکلات نتوانستند چهره ای خود را نشان بدهند و صدای خود را بلند کردند. #شرم باد با اون عده بد بخت که از همه قضیه با خبر بود و هنوز هم حمایت از فساد کرد و حالا بنام مدافع حقوق زن هر طرف چکر میزنند‌.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟