واشنگتن اگزماینر: سناتور دموکرات از ترامپ خواست آماده استیضاح باشد

  • انتشار: ۵ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 20063

سایت خبری آمریکایی’واشنگتن اگزماینر’ گزارش داد: ‘ماکسین واترز’ (Maxine Waters) نماینده دموکرات از حوزه انتخابیه ایالت کالیفرنیا از ترامپ خواست که آماده استیضاح باشد.

به نوشته روز شنبه این روزنامه، واترز این مطلب را در توییتی به این شکل نوشت:’آماده ام تا دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در شصت و یکمین روز ریاست جمهوری اش مورد استیضاح قرار دهم.’

واشنگتن اگزماینر افزود: مشخص نیست که خانم واترز بنابر دلیل خاصی خواستار استیضاح رئیس جمهوری دونالد ترامپ شده و یا این یک اعلام عمومی بوده است.

پیش از این ماکسین واترز در21ماه مارچ و پس از انکه ‘جیمز کومی’ رئیس پولیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) فاش ساخت که به دنبال ارتباط احتمالی بین ستاد انتخاباتی ترامپ با روس ها است در حساب توییتری شخصی خود نوشت:آماده برای استیضاح.

واترزدر حالی این توییت را منتشر ساخت که سناتور دموکرات ‘داین فاینستاین’ عضو کمیته قضایی سنای آمریکا درمورخ 20 مارچ گفته بود: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور به زودی ناچار به استعفا خواهد شد.’

نشریه انگلیسی ایندیپندنت در این باره گزارش داد که فاینستاین در جمع مخالفان ترامپ در شهر لس آنجلس ، در پاسخ به سوالی درباره ارتباط احتمالی ترامپ با عوامل دولتی روسیه گفت : افراد بسیاری در حال بررسی این مسئله هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره استیضاح احتمالی رئیس جمهوری امریکا گفت : فعلا نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.

اتهام ارتباط ترامپ با عوامل دولتی روسیه از ابتدای رقابت های انتخاباتی مطرح بوده و هم اکنون چند کمیته کنگره آمریکا مشغول تحقیق و تفحص در این رابطه هستند.

ترامپ اما بارها این مسئله را رد کرده و آن را تلاش دموکرات ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست انتخاباتی توصیف کرده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟