هواداران یک نامزد پارلمان شاهراه فیض‌آباد-کشم را مسدود کردند

  • انتشار: ۲۲ قوس ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 50952

مقام‌های محلی ولایت بدخشان می‌گویند، هواداران یکی از نامزدان انتخابات پارلمانی که در فهرست ابتدایی انتخابات پارلمانی راه پیدا نکرده است، شاهراه فیض‎آباد-کشم را مسدود کردند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، «نیک محمد نظری» سخنگوی والی بدخشان می گوید، پس از آن که صفر محمد مبارز در فهرست ابتدایی انتخابات پارلمانی مجلس راه پیدا نکرد، هواداران او در ولسوالی کشم دست به اعتراض زده و شاهراه فیض‌آباد-کشم را از دو روز به این سو مسدود کردند.

وی افزود: «شام روز گذشته والی، رییس شورای ولایتی، قوماندان امنیه و رییس امنیت ملی با معترضین گفت‌وگو کرده و به آنها وعده داده بودند که به خواسته‎های‌شان رسیدگی می‌شود.»
به گفته او، در این نشست معترضین وعده داده بودند که در جریان شب گذشته شاهراه را باز می‌کنند اما تا کنون به وعده‌شان عمل نکردند.

به نوشته افق؛ معترضین مدعی‌اند که صفر محمد مبارز در انتخابات پارلمانی رای بیشتر گرفته اما کمیسیون رای آن‌را کم اعلام کرده است. آنان هم چنان خواستار بازشماری آرای پارلمانی ولایت بدخشان هستند. 

کمیسیون مستقل انتخابات روز دوشنبه نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی ولایت‌های بلخ،‌ فاریاب، لوگر، بدخشان و پکتیکا را اعلام کرد. عبدالروف انعامی، عبدالشکور واقف حکیم، حجت الله خردمند، عبدالولی نیازی، مولوی ذبیح الله عتیق، فضل عظیم زلمی مجددی، داکتر احمد ضیا یفتلی، نیلوفر ابراهیمی و صادقه ادیب از حوزه بدخشان به دور بعدی مجلس نمایندگان راه یافتند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟