همخوابی یک زن با پسر 13 ساله اش!

  • انتشار: ۲۰ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 66018
همخوابی

نیروهای پولیس افغانستان یک زن را به اتهام همخوابی و تجاوز به پسر 13 ساله اش بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری اطلس، پسر این زن که «اسد» نام دارد، پس از آنکه چندین ماه همخواب مادرش بود پس از این که از مادرش خسته و دل زده شد با مراجعه به اداره پلیس شکایتش را مطرح کرد.

دلیل همخوابی با پسر 13 ساله چه بود؟!

خدیجه پس از دستگیری مدعی شد که قصدش از این کار با پسر ۱۳ ساله اش این بود که او را با دنیای زنانه و آناتومی بدنشان آشنا کند.

بر اساس گزارش وزارت امور داخله، خدیجه پس از دستگیری مدعی بود که قصدش از این کار با پسر ۱۳ ساله اش این بود که او را با دنیای زنانه و آناتومی بدنشان آشنا کند و به او بفهماند که در آینده با زنان چگونه برخورد کند.

اسد به پلیس گفت که پس از همخوابی های متعدد با مادرش احساس دل مردگی و پیری می کند و حس می کند که به خاطر تفاوت سن ۳۰ ساله بین خود و مادرش و رابطه بینشان از زنان و دنیای آن ها بیزار شده است.

پس از شکایت اسد به اداره پلیس خدیجه دستگیر و پس از استنطاق های اولیه به بازداشتگاه منتقل شد.

فرمانده پلیس کابل در نشست خبری خود در این خصوص اظهار کرد این قبیل اتفاقات هرچند بسیار کم در افغانستان اتفاق می افتد اما اگر نهادهای فرهنگی و دینی نسبت به آگاه سازی جامعه کاری اقدام درخور نکنند، شاهد گسترش این اتفاقات در جامعه خواهیم بود.

امام جمعه کابل نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر یادآور شد مردم افغانستان همواره به حیا و عفت در تاریخ مشهور بوده اند و نسل کنونی نباید این میراث ارزشمند را لکه دار کند. به گفته امام جمعه شهر کابل انتشار این خبر موجی از نگرانی میان مردم ایجاد کرده که باید به آن واکنش نشان داده شود.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟