همایون: حکمتیار از اظهار نظر بی بنیاد در مورد پارلمان خودداری کند

  • انتشار: ۴ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 38661

همایون همایون معاون اول مجلس نمایندگان در واکنش به اظهارات گلبدین حکمتیار می گوید که از رهبر حزب اسلامی می خواهیم که از ارائه سخنان بی بنیاد در مورد اعضای پارلمان خودداری کند.

همایون همایون معاون اول مجلس امروز (شنبه) از رهبر حزب اسلامی خواست تا در آینده از ایراد این چنین سخنان درباره مجلس نمایندگان خودداری کند.

وی افزود: “من شخصاً از این رو به این سخنان اهمیت نمی‎دهم که حکمتیار نیز یک شخص و عضو این وطن است و می‎تواند در این باره نظر دهد مانند دیگران که اظهار نظرهای ‎داشته باشند؛ اما از بهر آنکه وی رهبر یک حزب بزرگ است چنین اظهارات به‎حیثیت او زیبنده نیست و از این رو خواهش ما این است که چنین سخنان بی‎بنیاد در آینده در باره ولسی جرگه نشود.”

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی روز دوشنبه هفته گذشته در سفرش به ولایت ننگرهار و سخنرانی در یک گردهمایی؛ با انتقاد از کارکرد شورای ملی این شورا را مارکت تجارتی خوانده بود. و گفته بود که پارلمان فعلی مایه شرم افغان ها است.

آقای همایون همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود حکومت را به مداخله در امور داخلی مجلس متهم کرد و از نمایندگان خواست تا برای حفظ صلاحیت و صلابت شان دست حکومت را از مداخله در امور مجلس کوتاه سازند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟