هشدار مسکو به تل‌آویو:نمیتوانید مانع از ارسال اس-300 به سوریه شوید

  • انتشار: ۳ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 39936

به گزارش خبرگزاری اطلس،به نقل از رسانه صهیونیستی «عاروتص شوع»، یک منبع آگاه سیاسی در این رژیم امروز اعلام کرد که روسیه در روزهای اخیر پیام شفافی را برای رژیم صهیونیستی مخابره کرده است: نمی توانید مانع از ارسال سامانه پدافند هوائی اس- ۳۰۰ به سوریه شوید.

بر اساس اعلام این وبگاه صهیونیستی، روسیه اعلام کرده است پس از مداخله آمریکا در سوریه و بمباران اخیر این کشور از سوی آمریکا، انگلیس و فرانسه، اکنون مسکو قصد دارد تا برای دفاع از خود به بهترین نحو ممکن به کمک سوری‌ ها برود.

لازم به ذکر است که آمریکا، انگلیس و فرانسه بامداد شنبه هفته گذشته (۲۵حمل) یعنی درست یک هفته پس از طرح اتهام واهی حمله شیمیائی به شهر دوما در هفتم ماه مارس سال جاری میلادی واقع در غوطه شرقی در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه مواضع دولت سوریه را هدف حمله موشکی قرار دادند.

گفتنی است که این کشورها تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر دخالت دولت دمشق در این حمله ارائه نداده‌اند.

سازمان منع تسلیحات شیمیایی چندی پیش پس از درخواست های مکرر سوریه و روسیه حضور کارشناسانش در این مکان را مورد تأئید قرار داد.

این امر تا کنون چند بار به دلیل کارشکنی های متعدد غرب وتروریست های مورد حمایت محور غربی- عبری- عربی به تعویق افتاده بود تا اینکه روز گذشته نمونه گیری از مکان های مذکور به انجام رسید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟