هشدار دادستانی کل به «احمدزی»

  • انتشار: ۱۴ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 63106

دادگستری کل با نشر خبرنامه ای گفته است که با تمامی تلاش ها، این نهاد تاکنون نتوانسته مدارک و شواهد جنرال حبیب احمدزی، مشاور پیشین ریاست جمهوری در امور امنیتی را در پیوند به ترویج فحشا در ارگ، بازنگری کند.

در خبرنامه داد گستری کل آمده است: با آن که طی نامه هیأت تحقیق از آقای احمدزی مدارک و شواهد را خواسته است، اما تا هنوز او این مدارک را به لوی سارنوالی نسپرده است. افزون بر آن آقای احمدزی برخلاف تعهداتش به هیأت بررسی با رسانه ها مصاحبه کرده است که این گونه اظهارات نه تنها به بررسی قضیه کمک نکرده؛ بلکه سبب بیش‌ترشدن نگرانی‌های مردم نیز می‌گردد.

خبرنامه افزوده است: این اداره یک‌بار دیگر از آقای احمدزی می‌خواهد که خود را در برابر صحبت‌ها و اظهاراتش مسؤول دانسته و تمامی اسناد، شواهد و مدارک خویش را در کم‌ترین زمان ممکن به دسترس هیأت تحقیق قرار دهد.

به گفته این نهاد، آقای احمدزی می‌تواند تمامی اسناد، شواهد و مدارک خویش را در حضور رسانه‌ها و وکیل مدافع‌اش در اختیار مدعی العموم های مؤظف قرار دهد و در صورتی‌که اشخاص و افراد در این زمینه مظنون قرار گیرند، در مورد آنان نیز تصمیم اتخاذ خواهد شد.

به نقل از مقامات داد گستری کل اگر احمدزی از ارایه اسناد خودداری کند، دادگستری خود را مکلف می‌داند که به منظور تکمیل شدن تحقیقات در زمان معین و قانونی آن، تصمیم بعدی خویش را در مطابقت با احکام قوانین نافذ اتخاذ نماید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟