نیروهای ویژه ارتش برای سرکوب مخالفان به ولایت فراه اعزام شدند

  • انتشار: ۳ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 35980

مقامات در ولایت فراه می گویند که برای سرکوب مخالفان مسلح در ولایت فراه صدها نیروی ارتش به شمول، نیروهای ویژه به این ولایت اعزام شده است.

مسوولان محلی در فراه گفته اند که قرار است برای دور راندن هراس‌افگنان از حومه‌‌ی شهر ،عملیات بزرگی در این ولایت راه اندازی شود. افزون بر کندک نهم نیروهای ویژه ارتش، نیروهای ارتش از قول اردوی 207 ظفر نیز به این ولایت رسیده اند.

فراه از ولایت‌های ناامن در زون غرب کشور است که در یک ماه اخیر شدید‌ترین نبردها بین نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در آن رخ داده است.

بر ‌اساس گفته‌های اعضای شورای ولایتی و نمایندگان مردم این ولایت در مجلس نمایندگان، اوضاع امنیتی این ولایت در حال حاضر بحرانی است و این موضوع این ولایت را در آستانه‌ی سقوط قرار داده است.

آن‌گونه که اعضای شورای و لایتی وشماری از فعالین مدنی می‌گویند در سه هفته‌ی اخیر به‌گونه‌ی اوسط هر شب یک پاسگاه نیروهای امنیتی در این ولایت به‌دست طالبات سقوط می‌کند و از حاکمیت دولت خارج می‌شود.

طالبان در چند روز پسین، حتا خودشان را تا نزدیک‌های ساختمان ولایت رسانده و با نیروهای امنیتی به درگیری پرداخته اند. گلبهار مجاهد امر امنیت پولیس فرا نیزدو روز پیش در انفجار یک ماین، در فراه کشته شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟