نگرانی شدید صهیونیست‌ها از اوضاع آمریکا

  • انتشار: ۱۷ عقرب ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 97220

تحلیلگران سیاسی رژیم صهیونیستی نسبت به اوضاع کنونی در آمریکا و تأثیر گذاری آن بر این رژیم ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرگزاری اطلس پرس به نقل از عربی ۲۱، کارشناسان و تحلیلگران سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که درگیری‌ها و اختلافات به وجود آمده در جامعه آمریکا در اثر نتایج انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند باعث ایجاد شکاف‌های عمیق‌تر و تندروتری در این کشور شود.

آنها با ارائه مقالاتی اعلام کردند که هنوز معلوم نیست چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز می‌شود اما یک مسأله کاملاً واضح است؛ اینکه آمریکا شکست خورده است.

«بن درور» در مقاله خود در روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: این مسأله مشخص است که آمریکا تندروتر شده است. محافل سیاسی در آمریکا معتقدند که باید منتظر شکاف‌های بیشتری در جامعه این کشور باشیم چرا که نتیجه انتخابات هر چه که باشد، باعث به وجود آمدن درگیری‌ها و خشونت‌های بیشتری خواهد شد.

وی ادامه داد: نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۶۲ درصد آمریکایی‌ها از اینکه نظر خود را بیان کنند وحشت دارند. اسرائیل نیز از این مسأله رنج می‌برد چرا که اوضاع در آمریکا بر روی اسرائیل تأثیر می‌گذارد و بحران سیاسی ما نیز در همین مسیر قرار دارد.

«دنی دایان» یکی از مسئولان سیاسی سابق رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: انتخابات در آمریکا تمام شده اما اختلافات همچنان پابرجاست.

وی نوشت: نتایج انتخابات ایالات متحده امریکا شکاف اجتماعی سیاسی روز افزون در آمریکا را پر نخواهد کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟