نگرانی اعضای سازمان همکاری شانگهای از ورود داعشی ها از عراق و سوریه به افغانستان

  • انتشار: ۴ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیبین الملل
  • شناسه مطلب: 40060

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه می گوید که مقام های شرکت کننده در نشست وزیران امور خارجه سازمان همکاری شانگهای از ورود تروریست های عضو داعش از سوریه و عراق به افغانستان، ابراز نگرانی می کنند.

لاوروف وزير امور خارجه روسيه اعلام کرد اعضاي سازمان همکاري شانگهای بر ضرورت تشديد فعاليت ها براي مقابله با تروريسم در افغانستان تاکيد کردند .

به گزارش ايتارتاس، وزير امور خارجه روسيه امروز (سه شنبه) اعلام کرد اعضاي سازمان همکاري شانگهای بر ضرورت تشديد فعاليت ها براي مقابله با تروريسم در افغانستان تاکيد کردند.

سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه در حاشيه برگزاري نشست وزيران امور خارجه سازمان همکاري شانگهاي به خبرنگاران گفت :« مقامات شرکت کننده در اين نشست درباره اوضاع افغانستان و کل منطقه گفتگو و درباره تروريست هاي داعش که از عراق و سوريه راهي افغانستان مي شوند و تلاش آنها براي حضور در اين کشور و به طور اخص در مناطق شمالي افغانستان و هم مرز با کشورهاي سازمان پيمان امنيت جمعي ابراز نگراني کردند.»

وي افزود اين موضوع مطمئنا مستلزم تشديد تلاش ها براي مقابله با روند درگيري ها در افغانستان و تسهيل يافتن راه حل سياسي براي بحران اين کشور است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟