نشریه جاپانی “جاپان اپل تاون”: یهودیان همه چیز را در آمریکا کنترول می کنند

  • انتشار: ۳ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 18455

یکی از نشریات چاپ جاپان با انتشار مقاله ای اعلام کرد که یهودیان همه چیز را در آمریکا تحت کنترول خود دارند و در واقع آنها باعث شدند دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور شود.

نشریه جاپان اپل تاون که در هوتل های زنجیره ای یک گروه در جاپان و کشورهای دیگر توزیع می شود، در آخرین مطلب خود به نقل از مدیر مسئول این نشریه آورده است: یهودیان دارای قدرت فوق العاده ای در آمریکا هستند و بسیاری از امور این کشور در اختیار آنان است.

این نشریه زیر نظر توشیو تومویا رئیس گروه هوتل های «کوست» (COAST) منتشر می شود که در سال ۱۹۷۱ میلادی تشکیل شد و هم اکنون در جاپان ۳۷۳ هوتل و در کشورهای آمریکای شمالی نیز ۳۸ مجموعه اقامتی دارد.

تومویا مدیر و صاحب امتیاز این نشریه روز سه شنبه در مقاله خود با انتقاد از روند موجود در آمریکا، گفت که یهودیان بر اطلاعات، امور مالی و بانکی و قوانین و حقوق در آمریکا تسلط کامل دارند.

وی می افزاید: همین موضوع موجب شده است تا آنها در واقع موج جهانی شدن را تحت کنترول خود بگیرند و از مزایای زیادی بهره مند شوند.

صاحب نشریه می افزاید: در واقع یهودیان در فرایند جهانی شدن از دریافت مالیات های کلان سود می برند و درهای بهشت مالیاتی به روی آنان باز است؛ در حالی که چون گرداننده این سامانه خودشان هستند لازم نیست مالیاتی بپردازند.

تومویا در عین حال گفت: اصولا یهودیان با دموکرات ها رابطه خیلی خوبی دارند اما به دلیل بروز اختلاف میان آنان و شدت عصبانیت یهودیان، آنان کاری کردند که در نهایت دونالد ترامپ از جناح جمهوری خواهان رئیس جمهوری آمریکا شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟