نسخه 5G گلکسی اس 10 آتش گرفت؛ بد نامی دیگر برای کمپنی سامسونگ!

  • انتشار: ۲۲ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 61036

به تازگی اخباری مبنی بر آتش گرفتن نسخه 5G گلکسی اس 10 منتشر شده است.

گلکسی اس 10 5G که نشانگر توانایی سامسونگ در پیاده سازی فناوری های جدید بود حالا تبدیل شده به یک دیگر از شکست های این شرکت.

پس از فاجعه ی گلکسی نوت 7 ، سامسونگ سیستم بررسی پیشرفته ای برای باتری های دستگاه هایش پیاده کرد تا از بروز مشکلات مشابه پیشگیری کند با این که از آن زمان شاهد یکی دو مورد مشابه بودیم اما سامسونگ آتش گرفتن محصولاتش به خاطر نقص فنی را تکذیب کرده و این امر را به عوامل بیرونی نسبت داده است اما حالا این اتفاق برای قوی ترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 5G رخ داده است.

اخیرا یکی از خریداران گلکسی S10 5G تصاویری از گوشی سوخته خود را منتشر کرده و مدعی شده است که پس از حس کردن بوی سوختگی متوجه دود کردن موبایل شده است.

او گوشی را برای بررسی به نمایندگی سامسونگ برده اما کارشناسان شرکت پس از بررسی طولانی آسیب خارجی را دلیل این اتفاق اعلام کردند و خسارتی به وی پرداخت نکردند.

به نوشته آسمونی، با توجه بدنامی سامسونگ در داستان نوت ۷ و خساراتی که برای این شرکت به وجود آمد ، جای تعجبی ندارد که کمپانی کره ای تمام تلاش خود را برای عدم تکرار مشکل کند.

با وجود این که در دو سال اخیر پرچمدارهای سامسونگ دچار چنین مشکلاتی نشده اند اما در صورت تکرار این مشکل در دیگر دستگاه های گلکسی S10 5G، روزهای سختی در انتظار کره ای ها خواهد بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟