نتانیاهو: دولت جدید را ساقط می‌کنم

  • انتشار: ۲۵ جوزا ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 114885

بعد از واگذاری قدرت نتانیاهو در جلسه‌ای ویژه با احزاب مخالف دولت جدید را دولت فریبکاری خطرناک خواند و قول داد که در اسرع وقت آن را ساقط خواهد کرد.

به گزارش تایمز اسرائیل،‌ بنیامین نتانیاهو، به عنوان رئیس حزب لیکود و رهبر اپوزیسیون نشستی ویژه با حزب شاس، یهدوت هتوراه و صهیونیست دینی برگزار کرد.

او در ابتدای این جلسه گفت: آنچه ائتلاف مقابل را یکجا جمع کرده انزجار است و در اسرع وقت دولت فریبکاری خطرناک را ساقط خواهم کرد.

نتانیاهو افزود: ما اپوزیسیون قوی داریم که نظیر نداشته. ما منسجم هستیم تا دولت چپ‌گرا را ساقط کنیم. از شش کرسی اقدام فریبکاری انجام گرفت از راست به چپ توانست فریبکاری کند و دولت موقت را تشکیل دهد اما هرگز بیشتر از این نخواهد شد.

رهبر لیکود تصریح کرد، می‌خواهد نمونه شخصی باشد. او به همکاری با لیست مشترک در مخالفان اشاره کرد و گفت: ما هر روز نشست فراکسیون را برگزار می‌کنیم و نیاز به جمع کردن هر مخالفی داریم.

به نوشته ایسنا، او افزود: می‌توانیم آنها را ساقط کنیم. اما باید با اراده آهنی کار کنیم. نتانیاهو خواستار اجتناب از اختلافات در جبهه مخالفان شد و گفت: تلاش ما برای این هدف است اگر اختلاف داخلی داشته باشیم به هیچ هدفی نمی‌رسیم لذا می‌خواهم شلیک به خارج باشد، اسرائیل را نجات خواهیم داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟