نامه «نبیل» به امرالله صالح

  • انتشار: ۱۶ اسد ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 68024

رحمت الله نبیل یکی از نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری در یک نامۀ سرگشاده به امرالله صالح، معاون نخست اشرف غنی نوشت پیش از آنکه صدای وطن دوستی ات در لجن زار مجازی برای همیش خفه شود به دسته انتخاباتی اکثریت وطن دوست بپیوند. 

آقای نبیل در این نامه که در روزنامه اطلاعات روز چاپ شده، گفته است که اگر آقای صالح در این انتخابات با وی یکجا شود، می توانند به مشکلات کنونی کشور پایان بدهند.

نبیل در این نامه سرگشاده، صالح رقیب انتخاباتی اش را دوست و برادر خطاب کرده و نوشته است که اکنون به جای دیدارها باید از راه نامه نویسی باهم دیگر سخن بگویند.

در این نامه آقای نبیل به صالح نوشته است که در گذشته آقای غنی را به تنگ نظری، یک جانبه نگری، فساد نظامند، دیکتاتوری و بی برنامگی متهم ساخته است، و حتا وی را بی ریشه گفته است و خود میداند که وی  در حکومتش تفرقه قومی را افزایش داد  و فاصله میان حکومت و مردم را به میان اورد، باید از این دسته انتخاباتی جدا شود.

رحمت الله نبیل صالح را یک متخصص امنیتی می‌داند و می‌گوید که وی به خوبی میداند که به علت وجود افراد غیر تخصصی در حکومت تلفات و نا امنی‌ها نسبت به هر زمانی افزایش یافته است.

وی در این نامه نوشته است که معاون نخست از شرکت در نشست‌های کابینه و شورای امنیت ملی ممنوع  شده است و اگر شما مانند وی تبعید و ترور نشوید، و در انتخابات برنده شوید آیا می توانید با وجدان تان گواه تکه تکه شدن مردم و پارچه شدن مردم به قوم و سمت های جداگانه باشید؟

نبیل از امرالله صالح خواسته است که دراین انتخابات با وی یکجا شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟