مهاجرین مقیم ایران برای تمدید گذرنامه خانواری به دفاتر کفالت مراجعه کنند

  • انتشار: ۲۴ عقرب ۱۴۰۱
  • سرویس: اخبار مهاجرین
  • شناسه مطلب: 134326

کانون انجمن دفاتر اقامت و اشتغال اتباع و مهاجرین خارجی (کفالت) ایران از مهاجرین و اتباع افغانستانی دارنده گذرنامه خانواری که اعتبار مهر تمدید آنان تا ۳۰ برج عقرب/ آبان ۱۴۰۱ بوده و اعتبار گذرنامه آن‌ها کمتر از تاریخ ۳۱ جوزا/ خرداد ۱۴۰۳ می‌باشد، خواسته است که برای تمدید اعتبار گذرنامه‌های خود به دفاتر کفالت مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزرای اطلس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی ایران؛ با صدور اطلاعیه‌ای گفت آن دسته از اتباع افغانستانی دارای گذرنامه خانواری با مهر تمدید روادید معتبر تا ۳۰/۸/۱۴۰۱ که اعتبار گذرنامه آن‌ها کمتر از تاریخ ۳۱/۳/۱۴۰۳ می‌باشد، از تاریخ ۲۴/۸/۱۴۰۱ الی ۳۰/۹/۱۴۰۱ می‌توانند جهت تمدید اعتبار گذرنامه خویش به دفاتر کفالت مربوطه مراجعه نمایند.

در متن اطلاعیه آمده است به موجب هماهنگی اداره کل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله/ کشور ایران با سفارت محترم جمهوری اسلامی افغانستان در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۸/۱۲ به منظور سهولت روند تمدید اعتبار گذرنامه‌های خانواری و نیز کاهش هزینه‌های مترتب، مقرر گردید با استفاده از ظرفیت و توان دفاتر خدمات کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی، گذرنامه‌های خانواری فاقد اعتبار اعم از دست نویس و یا الکترونیکی جمع آوری و برای تمدید اعتبار بر حسب موقعیت به یکی از کنسولگری‌های تهران، مشهد و زاهدان ارسال و پس از تمدید مجددا مسترد گردد.

بنا به مراتب اتباع محترم افغانستانی گروه گذرنامه خانواری دارای رواید معتبر تا ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ که گذرنامه آنان کمتر از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ اعتبار دارد در اسرع وقت برای تمدید اعتبار گذرنامه به دفتر کفالت مربوطه مراجعه نمایند. زمان‌بندی اجرا از این طرح از ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ الی ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ می‌باشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟