منطقه‌ی لنگر بادغیس دوباره در کنترل طالبان درآمد

  • انتشار: ۸ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 40369

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از “افق” رییس شورای ولایتی بادغیس می‌گوید که طالبان مسلح بدون‌ درگیری توانسته‌اند، منطقه‌ی لنگر در این ولایت را از نیروهای دولتی پس بگیرند.

نیروهای کماندو در غرب کشور، روز پنج‌شنبه توانسته بودند که کنترل منطقه لنگر را از طالبان بگیرند. این درحالی است که هفته گذشته این منطقه استراتژیک در ولسوالی بادغیس به دست طالبان مسلح سقوط کرده بود.

عبدالعزیز بیگ، رییس شورای ولایتی بادغیس با بیان این مطلب، از ناتوانی نیروهای پولیس در امر جلوگیری از سقوط دوباره لنگر به دست طالبان سخت انتقاد می‌کند.

او گفت: «نیروهای ارتش ملی روز پنج شنبه ساحه لنگر را از تصرف طالبان بیرون کردند، اما به دلیل ناتوانی نیروهای پولیس این منطقه راهبردی به تصرف طالبان درآمد».

منابع محلی به خبرنگاران، گفتند که شب گذشته چندین چرخ‌بال نیروهای حمایت قاطع به میدان هوایی این ولایت نشست کرده‌اند. به گفته این منابع، به احتمال زیاد قرار است که عملیات گسترده پاکسازی در ولسوالی قادس راه‌اندازی شود.

این درحالی است که هم اکنون منطقه‌ی گلچین در ولایت بادغیس به تصرف طالبان مسلح می‌باشد. طالبان مسلح این منطقه‌ی را هفته گذشته از نیروهای دولتی گرفته بودند.

نظرات(۱ دیدگاه)

  1. (۸ ثور ۱۳۹۷)

    سلام خدمت دوستان در اطلس
    این خبر شما کاپی از خبرگزاری افق است خبرنگار ما این خبر از هرات فرستاده لطف کنید برای حفط ‍آبروی رسانه خود تان ذکر منبع کنید. تشکر

نظر شما چیست؟