ملا هبت الله آخندزاده در پیام تبریک عید قربان، به ادامه جنگ در افغانستان تاکید کرده است

  • انتشار: ۲۰ سنبله ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 15588

مولوی هبت الله آخندزاده رهبر طالبان در پیام تبریکی اش به مناسبت عید قربان بر ادامه سیاست نظامی خویش مبنی بر جنگ با نظامیان خارجی در افغانستان و نیروهای امنیتی افغان تاکید کرده است و گفته است که ما علاوه بر سیاست نظامی خویش، تلاش های سیاسی برای رابطه با کشورهای جهان را نیز ادامه می دهیم.
رهبر طالبان در بخشی از پیامش گفته است، اکنون بخش زیادی از مناطق کشور در اختیار ماست و بیرق سفید امارت اسلامی را در آن برافراشته است.
هبت الله آخندزاده در پیامش خطاب به پیروان و هوادارانش توصیه می کند از تخریب اموال عام المنفعه خودداری کنند و به توجه جدی به رفاه مردم داشته باشند.

آخند زاده رهبر طالبان در اولین پیام تبریک عید خود اعلام کرد که حملات آمریکا و متحدانش بر افغانستان بخشی از جنگ جهانی کفار علیه امت اسلامی است.

وی تأکید کرد که افغانستان، توسط خارجی‌ها اشغال شده و تفکرات آنها بر مردم افغانستان تحمیل شده است.

رهبر طالبان ضمن محکوم کردن تخریب مساجد و مراکز درمانی در سوریه، اعلام کرده است که ما از مردم جهان می خواهیم برای محکومیت چنین اعمالی، سکوت نکنند و صدای اعتراضشان را بلند کنند.

بعد از کشته شدن ملا اختر محمد منصور در حمله هواپیمای بی‌سرنشین امریکایی، مولوی هبت الله آخندزاده به عنوان جانشین وی و رهبر طالبان انتخاب شد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟