مقام یمنی: اگر موشک ساخت ایران را در اختیار داشتیم، امروز در ریاض بودیم

  • انتشار: ۱۱ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 38958

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در گفت‌وگو با یک رسانه غربی تأکید کرد که موشک‌های ارتش یمن ساخت ایران نیستند.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن روز جمعه در گفت‌وگو با شبکه فرانس24،  تصریح کرد: ما برای جلوگیری از تجاوز، از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم و تا زمانی که تجاوز ادامه یابد، گزینه‌های ما برای مقابله با آن بی‌شمار است.

وی افزود: این عیب است که حملات موشکی ارتش یمن که در دفاع از جمهوری یمن صورت می‌گیرد، محکوم شود اما دنیا در قبال جنایات کشتار جمعی علیه یمنی‌ها سکوت پیشه کند.

الحوثی اظهار داشت: اگر حملات دشمن به شهرها و محاصره و تجاوز به ما ادامه یابد، اقدامات ما برای مقابله با آن بیشتر از گذشته خواهد بود.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تصریح کرد: ما موشک‌های خودمان را که ساخت روسیه و کوریا است توسعه ‌می‌دهیم و خودمان نیز به ساخت موشک می‌پردازیم. این موشک‌ها ساخت ایران نیستند و برای ما مهم نیست که متجاوزان باور کنند یا خیر. ما به مرحله توسعه صنایع موشکی رسیدیم و آنچه برای ما مهم است بازدارندگی در برابر تجاوز است.

وی افزود: اگر ایران از ما حمایت می‌کرد ما امروز در ریاض بودیم، و اگر تکنالوژی ایران را در اختیار داشتیم، از روز اول با آن دشمنان را هدف قرار می‌دادیم.

الحوثی  اظهار داشت: ما به هدف قرار دادن شرکت آرامکو و بمباران زیرساخت‌های حیاتی عربستان ادامه خواهیم داد تا بتوانیم از حملات این دشمن زورگو، جلوگیری کنیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟