مقام‌های محلی پروان: طالبان وعده دادند کارمندان کمیسیون انتخابات را آزاد می کنند

  • انتشار: ۹ میزان ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 69698

مقامات امنیتی ولایت پروان می‌گویند که طالبان وعده دادند که طی سه روز آینده کارمندان ربوده شده کمیسیون انتخابات را آزاد می‌کنند.

محمد محفوظ ولی‌زاده، فرمانده پولیس ولایت پروان در صحبت با خبرگزاری جمهور گفت: ما به دلیل اینکه به کارمندان ربوده شده کمیسیون انتخابات آسیب نرسند تا هنوزاز قوه نظامی استفاده نکرده‌ایم.

وی بیان داشت: روز گذشته حدود 25 تن از موسفیدان محل به منظور رهایی کارمندان کمیسیون انتخابات نزد طالبان مراجعه کردند و طالبان به آنها وعده داده که تا روز پنجشنبه الی جمعه کارمندان کمیسیون را آزاد می‌کنند.

آقای ولی‌زاده با بیان اینکه طالبان به موسفیدان اطمینان داده‌اند که به کارمندان کمیسیون انتخابات آسیبی نمی‌رسانند گفت: هدف طالبان از گرفتاری کارمندان کمیسیون انتخابات قدرت نمایی کاذب است.

وی بیان داشت: اگر طالبان تا سه روز دیگر کارمندان کمیسیون انتخابات را رها نکنند ما مجبور هستیم که از قوه نظامی استفاده کرده و آنان را از دست طالبان آزاد سازیم.

فرمانده پولیس ولایت پروان علت گرفتاری کارمندان کمیسیون انتخابات توسط طالبان را حرکت خودسرانه و بدون هماهنگی با نیروهای امنیتی، کارمندان ربوده شده خوانده گفت: چهار تن از کارمندان کمیسیون انتخابات خودسرانه به ولسوالی شینواری رفتند که توسط طالبان ربوده شدند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟