مقامات قضایی فرانسه: عامل حمله به کودکان در شهر «انسی» یک مهاجر سوری می‌باشد

  • انتشار: ۲۰ جوزا ۱۴۰۲
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 142091

مظنون حمله با چاقو که در آن چهار کودک نوپا و دو مستمری بگیر در شهر انسی در جنوب شرقی فرانسه زخمی شدند، در بازداشت قرار گرفته است.

به نقل از رویترز؛ دادستان شهر انسی با اعلام این خبر افزود: مظنون، یک پناهجوی سوری متولد سال ۱۹۹۱، به دلیل تلاش برای قتل و مقاومت در برابر دستگیری با سلاح، دستگیر شده و تحت بازجویی رسمی قرار دارد.

لاین بونت ماتیس، دادستان انسی در یک کنفرانس خبری گفت: مجروحان دیگر در وضعیت بحرانی نیستند و افزود که چهار کودک همچنان در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.

دادستان گفت که مظنون در زمان بازداشت پلیس و حضور در برابر قضات تصمیم گرفته است که صحبت نکند. او توسط یک روانپزشک معاینه شد که او را مناسب برای نگهداری در بازداشت دانست. آزمایش مواد مخدر و الکل او نیز منفی بود.

هویت این فرد اعلام نشده اما دادستانی اعلام کرده متاهل و دارای یک فرزند خردسال است. هنوز انگیزه او از حمله به چند کودک و دو مستمری بگیر مشخص نشده اما به نظر می‌رسد او بی خانمان است. پس از دستگیری وی، پلیس یک چاقوی تاشو، دو تصویر مذهبی مسیحی، یک صلیب و همچنین پول نقد و یک گواهینامه رانندگی سوئدی پیدا کرد. فرد مظنون در بازداشت همسر، فرزند و عیسی مسیح را صدا می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟