معاون حزب الله: سوریه هرگز سقوط نخواهد کرد

  • انتشار: ۸ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 10197

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه سوریه در مرحله پایان دادن به توطئه ها قرار دارد، تأکید کرد: سوریه هرگز سقوط نخواهد کرد و سوریه مقاومت باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم در سخنانی عامل اصلی تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را درگیر بودن اعراب و مسلمانان با مسائل جانبی یا مشکلاتی دانست که رژیم صهیونیستی به وجود آورده است و تأکید کرد: اگر آنها مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزاد سازی فلسطین و بیت المقدس را به عنوان اولویت خودشان قرار می دادند، قطعا هیچ کس جرأت نمی کرد به مسلمانان تعدی یا این گونه گستاخانه رفتار کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در هر شرایطی آشکارا رژیم صهیونیستی را که اقدام به هتک حرمت مقدسات مسلمانان و حمله به زنان، مردان و کودکان بی دفاع می نماید تقبیح و محکوم کنیم تا جهان مستکبر و همدست اسرائیل که بر جنایات آن، سرپوش می گذارد صدای فریاد ما را بشنود.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: حزب الله در پی بازگرداندن حق به جایگاه خودش است و تلاش می کند مردم منطقه بار دیگر کرامت، روحیه و عزت شان را باز یابند. البته ما توانسته ایم در این زمینه گام های زیادی برداریم و نمونه ای پیشرو و خوب در این زمینه ارائه کنیم و در زمینه خدمت به مردم در همه حوزه های ممکن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله درباره بحران سوریه گفت: سوریه در مرحله جدیدی یعنی مرحله پایان دادن به توطئه ها به طور کامل، قرار دارد تا طرح و مرحله دیگری با محوریت بشار اسد رئیس جمهور این کشور شکل بگیرد.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: اگر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و ارتش و ملت آن کشور و وحدت کنونی، مبارزه و پایداری نبود سوریه نمی توانست حدود پنج سال در مقابل توطئه بین المللی ایستادگی کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان  تصریح کرد: سوریه، هرگز سقوط نخواهد کرد و سوریه مقاومت باقی خواهد ماند و همه ما باید در کنار آن باقی بمانیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟