معامله کرسی های مجلس در ازای پرداخت پول!

  • انتشار: ۱۵ عقرب ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 49469

به گزارش خبرگزاری اطلس، «محمد موسی جناب» یک عضو مجلس نمایندگان در نشست روز دوشنبه مجلس گفت که نامزدان انتخابات پارلمانی و اشخاص رابط اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی در سرای شهزاده کابل مصروف معامله بر سر راهیابی به گونه غیر قانونی در پارلمان آینده هستند.

وی بیان داشت: من نمی دانم پشت پرده این معامله چه فرد و یا نهادی است اما اسناد و مدارک موثق دارم که کرسی های مجلس  در ازاری پرداخت پول معامله می شود و من از رئیس جمهور، رئیس اجرائی و کمیسیون های انتخاباتی می خواهم هرچه زودتر جلو این مساله را بگیرند.

به نقل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده مردم بادغیس در مجلس  اظهار داشت: به من پیشنهاد کردند که در ازای صد هزار دالر کرسی مجلس بعدی را خریداری نمایم! در کابل چهارصد هزار دالر، ولایت های درجه 1 سیصد هزار دالر، ولایت های درجه 2 دویست هزار دالر و ولایت های درجه 3 صد هزار دالر و از خانم ها پنجاه هزار دالر برای راهیابی به مجلس بعدی گرفته می شود.

وی افزود: خرید و فروش کرسی های مجلس بزرگترین جرم است و باید هرچه زودتر جلو این مساله گرفته شود.

نماینده مردم بادغیس گفت: اصل دموکراسی از اسلام است و اگر ما می خواهیم حکومت اسلامی داشته باشیم باید این اصل را رعایت کنیم و متکی به آرای مردم باشیم؛ لذا باید هرچه زودتر به این مساله رسیدگی شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟