معامله قرن و رنگ باختن دروغ‌های بزرگ ابرتروریسم!

  • انتشار: ۱۱ دلو ۱۳۹۸
  • سرویس: بین المللدیدگاه
  • شناسه مطلب: 76135

دروغ بزرگ اصطلاح و تکنیکی است در پروپاگاندا. این روش مستلزم آن است که دروغ چنان عظیم باشد که هیچ‌کس باور نکند که «کسی آنقدر گستاخ باشد که چنین بی‌شرمانه حقیقت را تحریف کند». گفته شده‌است: «در دروغ بزرگ همواره نیروی قابل باور بودن موجود است.»

برخی از دروغ‌های بزرگ آمریکا و متحدانش عبارتند از ادعای حمایت از حقوق انسان و مبارزه با تروریسم. آمریکا که خود ابرتروریسم و پدید آورنده گروهکهای تروریستی و ناقض جدی حقوق انسان محسوب می‌شود و هم‌پیمان جدی تمویل کنندگان گروهکهای تروریستی می‌باشد، به اندازه‌ای این دروغ‌ها را تکرار نمود که کمتر کسی یا کسانی به خودشان جرئت می‌دادند بگویند تو دروغ می‌گوئی. اگر کسی یا کسانی هم جرئت می‌نمودند، پیش از آمریکا و متحدان غربی و حاکمان مزدور منطقوی وی، مدعیان روشنفکری و سینه چاکان داخلی این ابرتروریسم وارد میدان شده به حمایت از وی داد سخن می‌دادند؛ همین سینه چاکانی که در عین تطهیر ابرتروریسم مدعی اند ما با کشورهای دیگر کاری نداریم. که خود دروغ دیگریست. شما اگر با کشورهای دیگر کاری ندارید و دروغ نمی‌گویید، این همه حمایت‌ها از شعارهای دروغین ابرتروریسم و متحدانش برای چیست؟

خلاصه این دروغ‌های بزرگ به شدت جا باز می‌نمود و توسط عمالشان نهادینه می‌شد که با رو شدن دست داشتنشان با گروهکهای تروریستی کم رنگ شد و با ترور علنی دشمنان داعش به طور جدی زیر سوال رفت تا این‌که با معامله قرن رنگ باخت و معلوم شد که حامیان حقوق بشر و مدعیان مبارزه با تروریسم چه نگاهی به بشر و تروریسم دارند. معلوم شد که در معامله امروزی این‌ها، آنچه اصالت دارد خودشان و نظر و خواستشان است نه طرف معامله.

خلاصه معامله قرن ملتها را بیدارتر و حاکمان زبون را رسواتر و مدعیان روشنفکری را دچار چالش بیشتر نمود.

محمد امین احسانی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟