مصریها مرکز مبارزه با تشیع افتتاح کردند

  • انتشار: ۲۶ ثور ۱۳۹۴
  • سرویس: دین و اندیشه
  • شناسه مطلب: 5404

تعدادی از فعالان مصری با هدف مبارزه با تشیع و جلوگیری از گسترش آن در میان کشورهای اهل تسنن، اقدام به تاسیس مرکز مبارزه با تشیع کردند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از شفقنا، پایگاه مصری الفتح نیوز در تازه ترین گزارش خود نوشت: مرکز جدید ضمن بررسی ابعاد مختلف مذهب شیعه از نظر عقیدتی، فکری و سیاسی، فعالیت های شیعیان در کشورهای اهل تسنن و راه مبارزه با آنان را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

مرکز مبارزه با تشیع در بیانیه ای نوشت: همزمان با گسترش فعالیت های شیعیان در کشورهای اهل تسنن و افزایش نفوذ آنان ، در تلاش هستیم تا ضمن تحلیل دقیق مذهب شیعه، راه های صحیح مبارزه با آن را بررسی کنیم.

«حمایت از مطالعات و تحقیقات ضد شیعی»، « برگزاری دوره های مختلف برای رسانه های گروهی در جهت مبارزه با تشیع» و « راه اندازی دوره های بیداری ،هشدار به جوانان و توضیح خطر تشیع علیه آنان از طریق برگزاری نشست های مختلف » از جمله فعالیت های مرکز هستند.

مرکز مذکور فعالیت های خود را در قالب « انتشار فصلنامه مطالعات و تحقیقات ضد شیعی» ، « انتشار کتاب و مطالعات ویژه شیعی»، « تهیه برنامه های تلویزیونی مستند و اخبار شیعیان»، « برگزاری نشست ها و کنفرانس های متعدد با موضوع چگونگی مبارزه با تشیع» ، « راه اندازی نشست سالانه متخصصان و کارشناسان مسایل مربوط به شیعه » و « هشدار نسبت به خطر مورد ادعای ایران علیه کشورهای اسلامی از طریق برگزاری نشست»، به انجام برساند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟