مشاغل خانگی پردرآمد: ۱۳ ایده ساده برای شما که دنبال کار خانگی هستید!

  • انتشار: ۲۲ جدی ۱۳۹۸
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 73668

این روزها برای پیدا کردن اکثر مشاغل خانگی پردرآمد تخصص آنچنانی نیاز نیست. یک کامپیوتر که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد می‌تواند کافی باشد.

صد البته که داشتن برخی مهارت‌ها و طرز فکر صحیح نیز از ملزومات اصلی آن است. اینکه آن توانایی را در خود ببینیم و ارادۀ کافی برای به انجام رساندن آن را در خود تقویت کنیم.

مشاغل خانگی پردرآمد

ما در این مقاله ازخبرگزاری اطلس با معرفی تعدادی از مشاغل خانگی پردرآمد سعی کرده‌ایم قدمی هر چند ناچیز در به وجود آوردن ذهنیتی کارا و پول‌ساز برای شما برداریم.
تا شما هم با داشتن شغلی مناسب در منزل برای خود در راستای رسیدن‌تان به اهداف و آرزو‌های‌تان قدم بردارد.

شبکه‌های اجتماعی

این روزها کمتر کسی یافت می‌شود که با شبکه‌های اجتماعیِ نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام و… آشنا نباشد.
تقریباً می‌توان گفت اکثر وقت مردم در این شبکه‌ها می‌گذرد.

مشاغل خانگی پردرآمد


کانال‌های تلگرامی، پیج‌های فیس‌بوکی و اینستاگرامی هر کدام به نوبۀ خود تبدیل به شیوه‌های نوینی برای کسب درآمد خانگی شده‌اند. و یکی از مشاغل خانگی پردرآمد محسوب می‌شوند.

با ایجاد کانال و یا پیج و اضافه کردن اعضا و فالوور می‌توانید اقدام به تبلیغ آگهی کنید.

مشاوره

مشاورۀ اینترنتی یکی دیگر از مشاغل خانگی پردرآمد و بدون سرمایه می‌باشد.
هر فردی که در رشتۀ کاری و درسی خود دارای تخصص باشد می‌تواند از این شیوۀ بهره بگیرد.

افراد زیادی طالب علم و تخصص شما هستند، می‌توانید با مطرح کردن خودتان در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از لینک‌هایی که می‌توانند به شما کمک کنند، به یک ایجاد یک شغل پر درآمد خانگی فکر کنید.

بازاریابی اینترنتی

این کار را نیز به ردۀ مشاغل خانگی پردرآمد اضافه کنید. اگر از روابط عمومی بالایی برخوردار هستید، کسب درآمد از این طریق می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

با سرمایه‌ای اندک می‌توانید یک کسب و کار اینترنتی خوب به راه بیندازید.

بازاریابی تلفنی

این کار نیز نیازمند روابط عمومی بالا است.
اگر از این مهارت برخوردار هستید می‌توانید به مراکزی که نیاز به بازاریاب دارند مراجعه کنید و برای بازاریابی محصولات‌شان قرارداد ببندید.

این کار بسته به تلاش خودتان و زمانی که صرف می‌کنید می‌تواند در در دستۀ مشاغل خانگی پردرآمد قرار گیرد.

تولید محتوا

نوشتن مقاله برای سایت‌های مختلف نیز امروزه به یکی از مشاغل خانگی پردرآمد تبدیل شده است. این کار نیاز به مهارت خاصی ندارد، فقط کافی‌ است کمی ذوق و قریحه را چاشنی کار خود کنید و به درآمد برسید.

این را هم بخوانید: نتورک مارکتینگ چیست؟ رویای پولدار شدن با بازاریابی شبکه ای

خیاطی

خیاطی به تجربۀ لازم و مهارت کافی نیاز دارد. می‌توانید این مهارت را طی مدتی کوتاه با آموزش‌هایی که امروز تبلیغ آنها از در و دیوار ریخته‌اند کسب کنید. خیاطی از دیرباز یکی از مشاغل خانگی پردرآمد محسوب می‌شد.

مزون خانگی

یک مزون خانگی می‌تواند به شما برای کسب درآمد کمک زیادی کند. با در نظر گرفتن مقداری سرمایه و خرید از کیش و قشم و در صورت امکان ترکیه می‌توانید به راحتی یک مزون خانگی زیبا داشته باشید. مزون‌های محلی خیلی زود جایگاه خود را در بین طرفدارانش پیدا می کنند.

پرورش گیاه

اگر امکان فراهم آوردن فضایی برای پرورش گیاه را داشته باشید، طرفداران زیادی خواهد داشت. پرورش گیاهان تزئینی و یا دارویی می‌تواند منبعی برای کسب درآمد شما باشد. کمی کسب مهارت و مطالعه در این زمینه می‌تواند شما را به آنچه مد نظر دارید برساند.

پرورش گیاه در خانه

پرورش قارچ

اگر به پرورش قارچ به عنوان یک شغل خانگی پر درآمد فکر کرده‌اید، باید بگوییم که به هدف زده‌اید! پرورش قارچ یکی از بهترین روش‌های خانگی برای رسیدن به درآمد است. افراد زیادی به این کار دست زده‌اند و درآمدهای خوبی کسب کرده‌اند.

اگر می‌خواهید قارچ پرورش دهید ابتدا فضای کافی برای آن در نظر بگیرید و سپس با مشورت با یک متخصص در این زمینه اقدام کنید.

شیرینی‌پزی و آشپزی

برای این کار یا باید یک آشپز و شیرینی‌پز ماهر باشید و یا در کنار یک آشپز ماهر و با سابقه با عرضۀ محصولات او فعالیت کنید.

کمی مهارت در این زمینه کسب کنید، روابط عمومی‌تان را بالا ببرید، بدانید چه کسانی چه نوع غذا و یا شیرینی‌ای می‌پسندند. مشتری‌های خاص خود را پیدا کنید، سفارش بگیرید و به درآمد برسید.

اگر بتوانید اعتماد مردم را جلب کنید خیلی زود به نتیجه می‌رسید و مشتریان خود را پیدا خواهد کرد. پس حتماً به شیرینی‌پزی به عنوان یکی از مشاغل خانگی پردرآمد فکر کنید.

تایپ در منزل

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد اینترنتی و یکی از مشاغل خانگی پردرآمد تایپ در منزل می‌باشد. تایپ‌های دستی و صوتی که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند می‌تواند به شما کمک کند تا یک کار خانگی بی‌سرمایه را آغاز کنید و به درآمد بالایی برسید. البته داشتن مهارت تایپ ده انگشتی لازمۀ این شغل می‌باشد.

دورکاری

نقاشی در منزل

اگر مهارت و استعداد طراحی و نقاشی را دارید این روش می‌تواند به شما به عنوان یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای رسیدن به یک کسب و کار خوب کمک کند. برای انجام این کار نیاز به آتلیۀ تخصصی ندارید. می‌توانید کارهای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به معرض نمایش گذاشته و به فروش برسانید.

افراد زیادی هستند که مشتاق هنرند. این هنر زیبا طرفداران خاص خود را دارد و بعد از شناساندن خودتان و هنرتان، کار شما خواهد گرفت.

نگهداری کودک در منزل

اگر به کودکان علاقه دارید و حوصلۀ انجام این کار را دارید می‌توانید آگهی بدهید و به عنوان یک پرستار متعهد پذیرای فرزندان خانواده‌های پرمشغله باشید. بسیاری از خانواده‌ها هستند که نیازمند شخصی مطمئن برای نگهداری فرزندشان در ساعات مختلف روز می‌باشند.

دیگر مشاغل خانگی پر درآمد

طراح داخلی و دکوراسیون، طراح کفش، فروش لوازم دست دوم، آموزگار موسیقی، معلم سر خانه.

برنامه‌ریز عروسی، پرستاری از سالمند و کودک، آرایشگر خانگی و نگهداری از حیوانات خانگی از دیگر مشاغل خانگی پر در آمد به شمار میروند.

انجام برنامه‌های مختلف کامپیوتری، ساخت صنایع دستی که مختص خودتان یا فرهنگ‌تان می‌باشد. و صدها شغل دیگر هستند که با کمی فکر و خلاقیت میتوانید به آن بپردازید.

شما می‌توانید با بهره‌گیری از پیشنهادهای فوق و کسب مهارت‌های لازم در زمینه‌های کاری مورد علاقه‌تان، صاحب یکی از شغل های خانگی پردرآمد باشید.