مسی از مقایسه شدن با رونالدو بیزار است

  • انتشار: ۶ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 65065

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هردو استعداد‌هایی استثنایی هستند، اما به نظر بیشتر از هر چیز دیگری، این موفقیت دیگری است که موجب انگیزه آن‌ها برای ادامه می‌شود.

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید ابعاد جالبی را در مورد مسی آشکار کرده و این در حالی است که تیم ملی آرجانتین، نماینده کشورش در رقابت‌های جاری کوپا آمریکای ۲۰۱۹ است.

به نوشته ایرنا،سیمئونه معتقد است چیزی که مسی را آزار می‌دهد مقایسه شدن با دیگو مارادونا نیست بلکه قرار گرفتن در مقام مقایسه با رونالدو است که او را آزار می‌دهد.

سرمربی آرجانتینی اتلتیکو در این باره اظهار داشت: چیزی که مسی را منحصر به فرد می‌کند این است که او به غیر از برنده شدن و گل زدن به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی‌دهد؛ او می‌تواند در سیستم ۲-۴-۴ والورده، سیستم ۲-۵-۳ لوئیس انریکه و یا سیستم ۳-۳-۴ گواردیولا بدون هیچ مشکلی بازی کند.

وی ادامه داد: تنها چیزی که برای او اهمیت دارد، داشتن تیمی است که تفکر برنده بودن داشته باشد و در موقعیت‌های گلزنی مثل او فکر کند؛ همه خودشان را با این فکر درگیر کرده‌اند که آرجانتینی‌ها و مسی در حال رقابت با مارادونا و البته تاریخ آلبی سلسته هستند، اما به نظر من مسی فقط و فقط با رونالدو رقابت می‌کند و این دوئل هر دوی آنان را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است.

سیمئونه افزود: به احتمال زیاد مسی می‌خواهد قهرمان جهان شود و کوپا آمریکا را فتح کند، اما از حیث رقابت او برای اثبات اینکه چه کسی بهتر است، تنها با رونالدو رقابت می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟