مرگ دردناک کودک سریلانکایی در مراسم جن گیری + عکس

  • انتشار: ۱۳ حوت ۱۳۹۹
  • سرویس: بین المللگوناگون
  • شناسه مطلب: 107838

مراسم خرافی جن گیری به مرگ تراژدیک یک دختر ۹ ساله سری‌لانکایی منجر شد.  بنا به گزارشی که پولیس محلی سری‌لانکا روز یکشنبه منتشر کرد، مادر این کودک، دختر خود را برای انجام جن‌گیری نزد یک زن محلی که هویتش مشخص نشده مراجعه کرده بود. ظاهرا این زن که به عنوان جن‌گیر شناخته می‌شد مراسم جن‌گیری را در حضور مادر کودک انجام داد. طی این مراسم خرافی این زن ابتدا دست و پای کودک را به زمین بسته و پس از مالیدن یک روغن مخصوص موسوم به روغن شیطان بر روی پیشانی این دختر به همراه مادر قربانی برای فراری دادن ارواح خبیث اقدام به زدن کودک با چوب کردند. 

افراد محلی با شنیدن صدای فریاد‌های این دختر به محل حادثه شتافتند و قربانی را در حالی که بیهوش روی زمین افتاده بود، پیداکردند. این کودک بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان محلی منتقل، که متاسفانه پزشکان نتوانستند جانش را نجات دهند.

این اتفاق در دهکده «میگاهاوات» در نزدیکی کلمبو، پایتخت سری‌لانکا رخ داد. «آجیت روهانا»، سخنگوی پولیس محلی سری‌لانکا در این باره گفت: «این کودک بر اثر ضربات شدیدی که به بدنش وارد شده بود بیهوش و روی زمین افتاد. مرگ این دختر در بیمارستان مورد تایید قرار گرفت.»

گفتنی است؛ در حالی که جسد کودک برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده تحقیقات پولیس از زن جن گیر و مادر قربانی ادامه دارد. هنوز مشخص نیست آیا پولیس موفق به بازداشت پدر کودک شده است.

منبع: yjc

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟