مرسدس – ای ام جی A35 سدان مدل 2020 رسما معرفی شد

  • انتشار: ۸ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 55370

مرسدس – ای‌ام‌جی A35 سدان مدل 2020 از راه رسید. این موتر دارای یک موتور 4 سیلندر با امکان تولید 302 اسب بخار قدرت مجهز شده است.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از موتری A35 هاچ بک مجهز به موتور 302 اسب بخاری بودیم. این موتر در آمریکای شمالی برای فروش عرضه نشده است. امروز این شرکت آلمانی از نسخه سدان این موتر رونمایی کرد.

مرسدس – ای‌ام‌جی A35 سدان مدل 2020 برخلاف نسخه هاچ بک در آمریکای شمالی نیز به فروش می رسد. این موتر به ویژگی های جذاب مدل هاچ بک خود مجهز شده است. این محصول از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد و فاصله دو محور چرخ های آن به 107.4 اینچ می رسد.

کمپانی مرسدس بنز در رابطه با فضای صندوق عقب این موتر اطلاعات دقیقی را در اختیار رسانه ها قرار نداده؛ با این حال به این موضوع اشاره کرده که خریدار می تواند توسط آن یک چمدان بزرگ را حمل کند.

سرنشینان عقب مرسدس – ای‌ام‌جی A35 سدان مدل 2020 به 37.2 اینچ فضای سر دسترسی دارند که مناسب به نظر می رسد. این موتر جرمنی به کیلومتر شمار دیجیتال به همراه سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX مجهز شده است. این محصول از 5 حالت رانندگی مختلف بهره می برد.

این موتر به موتور مورد استفاده در نمونه هاچ بک خود مجهز شده است. مرسدس – ای‌ام‌جی A35 سدان مدل 2020 از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ بهره می برد که قدرتی برابر با 302 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این قدرت توسط یک گیربکس خودکار دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

سیستم چهار چرخ محرک 4Matic این موتر قدرت تولیدی موتور را به صورت پیش فرض به چرخ های جلو منتقل می کند؛ با این حال راننده می تواند آن را به صورت 50/50 میان چرخ های جلو و عقب تقسیم کند. سرعت این موتر در مدت زمان 4.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

کلیک

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟