مردم برای مقابله با تروریست ها مصمم هستند

  • انتشار: ۱۶ سرطان ۱۳۹۴
  • سرویس: تیتر 1دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 6988

خبرگزاری اطلس ـ حبیبه دانش نماینده مردم تخار در پارلمان گفت: متاسفانه مردم شمال و شمال شرق افغانستان در حال از دست دادن مناطق خود هست ولی اتحاد اشخاص قدرتمند و با نفوذ شمال افغانستان می تواند نوعی روحیه و اعتماد به نفس میان مردم و نیروهای امنیتی ایجاد بکند.

وی گفت: اگر دولت به مناطق شمالی امکانات ندهد اوضاع امنیتی بسیار وخیم خواهد شد؛ البته اشخاص قدرتمند شمال افغانستان مانند استاد عطا و ژنرال دوستم تاکید کرده اند که اگر دولت امکانات در اختیار ارتش شمال کشور قرار ندهد، آنها از امکانات شخصی خود هزینه خواهند کرد و وارد عملیات خواهند شد.

این نماینده پارلمان افزود: نفس این اتحاد توانست روحیه مردم را بالا ببرد و مردم نیز داوطلبانه با در دست گرفتن سلاح های خود به کمک نیروهای امنیتی شتافتند و در حال حاضر مردم را مصمم تر و با روحیه تر می بینم.

وی اظهار داشت: اعضای طالبان در روز به کارهای روزانه خود می پردازند و شب ها دست به عملیات های تروریستی می زنند و مقامات امنیتی نیز آنها را بازداشت نمی کنند و ما بارها این مساله را عنوان کرده ایم.

وی گفت: مردم مصمم هستند و بدون اجازه گرفتن از مقامات دولتی برای مبارزه با تروریست ها وارد عمل می شوند.

نماینده مردم تخار ادامه داد: ولایت تخار نقاط کلیدی و استراتژیک زیادی دارد و سه و نیم سال شهید احمد شاه مسعود در آن مناطق مبارزه کرد؛ بنابراین اگر طالبان یک نقطه استراتژیک را بگیرد تمام شهر طالقان در اختیار آنان خواهد افتاد و این بسیار خطرناک خواهد بود.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟