مربی جوان فوتبال کشور نامزد بهترین مربی سال هلند شد

  • انتشار: ۲۵ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 42014

به گزارش اطلس، انوش دستگیر، مربی جوان تیم ملی فوتبال افغانستان که دارنده دیپلومه تخنیک و تاکتیک فوتبال در هالند و مدرک مربی‌گری B اروپا را دارد نامزد بهترین مربی سال هالند شده است.

انوش که فوتبال را از سن 10 سالگی شروع کرد بعد از 4 سال در تیم های آماتور انتخاب شد و به اکادمی نایماخن هلند که در لیگ برتر هلند بازی میکند پیوست. درآنجا مدت 5 سال در تیم های لیگ برتری جوانان بازی کرد تا که با تیم 19 سال نایماخن قهرمان لیگ برتر زیر 19 سال هالند شدند. بعداز 19 سالگی انوش دستگیر راهی لیگ برتر هلند شد و عضویت تیم VVV-Venlo که با کیسوکو هوندا بازیکن خوب تیم ملی جاپان که فعلاً در تیم میلان بازی میکند هم تیمی بود. در روز تولد 21 سالگی انوش از ناحیه زانو مصدوم شد و چهار عملیات در هالند و آمریکا انجام داد و برای مدتی از دنیای بازیگری دور شد.

انوش از اینکه عشقش به فوتبال زیاد بود راهی دانشگاه یوهان کرایوف اسطوره فوتبال هلند و باشگاه بارسلونا شد و در بخش آموزش مدیریت فوتبال یا football management آموزش دید که در این دانشگاه انوش 4 سال درس خواند و موفق به کسب دیپلوم مدیریت فوتبال شد. انوش 2 سال برای تیم ملی فوتبال افغانستان بازی کرده و 5 سال تجربه مربی‌گری با تیم های جوانان را در لیگ برتر هلند دارد. انوش دارای دیپلومه تخنیک و تاکتیک فوتبال در هلند می‌باشد و همچنان دارای مدرک مربیگری درجه B اروپا و عنقریب مدرک A اروپا را کسب خواهد کرد.

رای‌گیری برای انتخاب بهترین مربی‌های سال در هالند از تاریخ 11 ماه می الی 31 این ماه جریان خواهد داشت.

این رای‌گیری توسط سایت www.amateurvoetbalgala.nl برگزاری می‌شود که علاقمندان می‌توانند با استفاده از لینک زیر به مربی‌های مورد علاقه شان رای دهند:

Stem uitbrengen

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟