مراسم تشییع جنازه قربانیان حادثه تروریستی شیراز برگزار شد

  • انتشار: ۷ عقرب ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 133927

مراسم تشییع جنازه شهدای حادثه تروریستی حرم شاه چراغ با حضور گسترده باشندگان شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اطلس، صبح امروز (شنبه) در مراسم گسترده ای با سخنرانی مقامات عالیرتبه ایران و حضور چشمگیر مردم شیراز، قربانیان حمله تروریستی داعش تشییع شدند.

در این مراسم، جنرال سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران در سخنانی ضمن تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه، بر گرفتن انتقام خون شهدا تاکید کرد.

آقای سلامی در قسمتی از سخنان خود گفت: آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده ‌در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه، پس از شکست های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان‌ ایران آسیب بزنند.

همچنین معاون اول قوه قضائیه ایران در این مراسم گفت: پرونده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) از سوی دستگاه قضایی با جدیت پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مصدق شنبه ٧ آبان در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: قوه قضائیه با قاطعیت پیگیر نقش عاملان اصلی، مباشران و محرکان این پرونده خواهد بود.

گفتنی است مراسم خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ عقرب در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار و شهدای سایر ولایات به زادگاهشان منتقل می‌شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟