محافظ شخصی پادشاه عربستان بطرز مشکوکی بقتل رسید

  • انتشار: ۷ میزان ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 69580
عبدالعزیز الفغم

صبح امروز (یکشنبه) “جنرال عبدالعزیز الفغم” محافظ شخصی پادشاه عربستان که به دست یکی از دوستانش تیر خورده بود، بعد از انتقال به شفاخانه از پای درآمد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط عربستان، عبدالعزیز الفغم در پی اینکه به دست یکی از دوستانش بر سر اختلاف شخصی تیر خورد به شفاخانه تخصصی ملک فیصل در جده منتقل شد و در آنجا در حالی که جمعی از نزدیکانش نیز حضور داشتند جان خود را از دست داد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر او را در شبکه‌های اجتماعی در حین خدمت به عنوان محافظ پادشاه سعودی بوده، منتشر کردند.

محافظ شخصی ملک سلمان
محافظ شخصی ملک سلمان

جنرال الفغم محافظ شخصی ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه فقید سعودی نیز بود و همواره در همه جا عبدالعزیز را همراهی می‌کرد، او ۳۰ سال محافظ شخصی پادشاه فقید بود که بعد از مرگ او محافظ شخصی ملک سلمان شد.

الفغم فارغ التحصیل دانشگاه نظامی ملک خالد بود و بعد از اینکه از سوی گارد ملی سعودی در قول ویژه گماشته شد برای خدمت به گارد سلطنتی منتقل شد.

گفته می‌شود او در منزل دوستش بوده که به دست دوست مشترک آن دو (دوست سوم) به قتل رسید.

یکی از حساب‌های کاربری معروف به نام بن عوید در توییتر خبر مرگ عبدالعزیز الفغم را که بسیار به همراهی‌اش با ملک سلمان معروف بوده، تایید کرد.

بن عوید سه توییت منتشر کرد مبنی بر اینکه جنرال الفغم شب گذشته در منزل یکی از دوستانش به ضرب گلوله دوست دیگری در پی اختلاف بین آن دو کشته شد، سپس قاتل با نیروهای امنیتی در خارج منزل درگیر شد که نیروهای امنیتی او را از پای درآوردند.

کاربران نسبت به روایت مرگ سرتیپ الفغم ابراز تردید کرده و برخی درباره علت حضور نیروهای امنیتی در خارج از منزل در حین حادثه و نیز به قتل رسیدن فرد جانی برای بستن پرونده سوالاتی را مطرح کرده‌اند.

الفغم به نزدیکی بسیارش با ملک سلمان شهره بود.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟