محافظان رئیس جمهور یک به یک به جرم اختطاف بازداشت می شوند

  • انتشار: ۱۰ جوزا ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 13414

پس‌از گرفتاری یک محافظ ریاست‌جمهوری به‌اتهام آدم‌ربایی، اکنون پدر این فرد، که در ریاست محافظت ریاست‌جمهوری آموزگار است، نیز به‌اتهام ربوده‌شدن جوانی به نام حامد بازداشت شده‌است.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از طلوع نیوز؛ مسؤولان امنیتی تأیید می‌کنند که یکی‌از نگهبانان ریاست محافظت ریاست‌جمهوری را به اتهام آدم‌ربایی بازداشت کرده‌اند.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید: “نهاد‌های تحقیقاتی یک تن دیگر را نیز بازداشت کرده‌اند که به وی اتهام اختطاف وارد شده است و آنان این قضیه را بررسی می‌کنند.”

وی می گوید یک پدر و پسر هم اکنون در بازداشت هستند

ریاست‌جمهوری نیز تأیید می‌کند که یکی از نگهبانان ریاست محافظت ریاست‌جمهوری در بازداشت ریاست امنیت ملی است.

مقامات در ریاست جمهوری می‌افزاید که نهاد‌های عدلی و قضایی این پرونده‌ها را بررسی می‌کنند.

سید ظفر هاشمی، معاون سخنگوی رییس‌جمهور می‌گوید: “ما تعهد سپرده‌ایم که دربارۀ بررسی این رویداد با نهاد‌های عدلی و قضایی همکاری‌های صادقانه ‌داشته باشیم. این یک موضوع خانواده‌گی است و باید به‌گونۀ درست پیگیری و بررسی شود”.

شماری از اعضای مجلس نماینده‌گان اطرافیان رییس‌جمهور را به دادن مشوره‌های نادرست به رییس‌جمهور در کار استخدام اشخاصی که متهم به فساد اند، متهم می‌سازند.

جمعه‌دین گیان‌وال، عضو مجلس نماینده‌گان می‌گوید: «رییس‌جمهور همیشه می‌گوید که با فساد مبارزه می‌کند؛ با اختطاف‌گران مبارزه می‌کند؛ اما این‌که دو نفر از محافظینش به اتهام اختطاف بازداشت می‌شوند این مایۀ تعجب است. رییس‌جمهور باید به مشوره‌های هر کسی که می‌گویند این نفر خوب آدم است این را باید استخدام کنید و این خوب آدم نیست، توجه نکند.»

نهاد‌های امنیتی پس‌از شکایت مردی که ۳ نگهبان ریاست محافظت ریاست‌جمهوری را به ربودن بردارش متهم کرده بود، یک از محافظین ارگ را بازداشت کرده است

این مرد می‌گوید که نگهبانان ریاست محافظت ریاست‌جمهوری برادرش را به تاریخ ۱۴ ماه حمل ربوده‌اند و تا اکنون از سرنوشت او آگاهی ندارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟