مجلس سنا: اتهامات سازمان حقوق بشر بر «خالد» غرض آلود و سیاسی است

  • انتشار: ۲۳ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 52375

مجلس سنا اتهام های سازمان حقوق بشر جهانی به «اسدالله خالد» سرپرست وزارت دفاع ملی، مبنی بر شکنجه، قتل وآزار اذیت در زمان ماموریت های گذشته اش را مغرضانه دانست و گزارش این سازمان را، سیاسی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری اطلس، فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنا در نشست امروز این مجلس (23جدی) تصریح کرد: “ما اتهام سازمان حقوق بشر جهانی بر آقای خالد را بی‌اساس می‌دانیم و اگر چنین بود چرا در زمانی‌که آقای خالد در خانه بود حتی به اتهام‌های او اشاره‌‌ای نشده و حالا که اقدام‌های او در راستای جدیت با مخالفان از سوی مردم استقبال شده، با چنین اتهام‌های مواجه می‌شود”.

اقای مسلم یار با تاکید بر این که این مجلس از ناقضین حقوق بشر دفاع نمی کند بیان داشت که این اتهامات درحالی به اقای خالد نسبت داده شده که به تازگی به حیث سرپرست وزارت دفاع قرار گرفته و برای تامین امنیت و ثبات کشور تلاش میکند.

رییس مجلس سنا این اتهامات را غرض آلود عنوان کرد و گفت این سازمان قصد دارد جایگاه خالد را در میان مردم تخریب کند.

در همین حال سناتوران اظهار کردند که اسدالله خالد چند سال بدون هیچ وظیفه ای در دولت، ازادانه به کشور های مختلف گشت و گذار داشته و اگر واقعا اتهاماتی بر وی وارد بوده، پیش از این باید اقداماتی از سوی سازمان حقوق بشر جهانی صورت میگرفت.

یاد آوری میکنیم که سه هفته پیش اسدالله خالد به عنوان سرپرست وزارت دفاع ملی انتخاب شد که با ایجاد اقداماتی در راستای مبارزه با تروریزم و مخالفین مسلح، استقبال مردم افغانستان را به خود جلب کرد.



نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟