مادورو: مخالفان ملیون‌ها دالر برای ترور من هزینه کردند

  • انتشار: ۲۹ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 64521

 نیکولاس مادورو در یک مراسم نظامی در کاراکاس گفت: امروز ما می‌دانیم که چگونه این (برنامه) برای ترور در کلمبیا آماه شد و چه کسی آن را تامین مالی کرده است.

مادورو افزود عملیات ترور او چندین ملیون دالر هزینه در برداشت و صحبت‌هایی درباره صرف ۲۰ ملیون دالر برای این برنامه مطرح است. او همچنین گفت این مبلغ ناپدید شده است، زیرا توسط جولیو بورژس، قانونگذار مخالف به اینکار تخصیص یافت.

در سال گذشته میلادی، یک هواپیما‌های بدون سرنشین که حامل مواد منفجره بود، وارد محل سخنرانی مادورو شد و قصد ترور او را داشت که توسط یکی از محافظان وی هدف قرار گرفت و پس از برخورد با یک آپارتمان منفجر شد.

این حادثه زمانی رخ داد که تلویزیون ونزوئلا در حال پخش زنده مراسم سخنرانی مادورو در جمع نظامیان این کشور در کاراکاس بود و رئیس‌جمهور ونزوئلا را مجبور به ترک محل سخنرانی کرد. در این حادثه آسیبی به مادورو نرسید و تنها سخنرانی او بود که نیمه‌کاره رها شد، اما ۷ تن از نیرو‌های گارد ملی در جریان این حمله زخمی شدند.

به نوشته جمهور،خورخه رودریگز، وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا، در آن زمان اعلام کرد نیرو‌های امنیتی این کشور سه پهپاد مورد استفاده برای ترور نافرجام نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، را منهدم کردند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟