لیورپول 2 چلسی 0؛ آنفیلد بهشت صلاح جهنم هازارد

  • انتشار: ۲۶ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 57583

قرمزها با گل های صلاح و مانه دوباره به صدر جدول لیگ برتر رسیدند.

ترکیب هر دو تیم

خلاصه بازی نیمه اول

بازی آغاز می شود. در دقیقه ۶ سانتر مانه از سمت چپ ارسال می شود که ضربه صلاح را کپا در اختیار می گیرد. ۱۵ دقیقه از زمان بازی می گذرد. لیورپول سرتا پا حمله بوده و چلسی با تمام قوا مشغول دفاع است و چشم به ضد حملات دارد.

در دقیقه ۲۰ ادن هازارد در سمت چپ محوطه جریمه لیورپول صاحب توپ می شود که ضربه آرام او را آلیسون در اختیار می گیرد. در دقیقه ۳۰ روی یک ضد حمله ویلیان صاحب توپ می شود و با حرکت در عرض شوت می زند که ضربه او از کنار دروازه لیورپول به بیرون می رود.

در دقیقه ۳۸ لیورپول از سمت راست با صلاح نفوذ می کند. پاس صلاح به مانه می رسد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون می رود. در دقیثه ۴۰ رودیگر به دلیل مصدومیت جای خود را به کریستیانسن می دهد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان می رسد.

خلاصه بازی نیمه دوٌم

نیمه دوم با مالکیت توپ لیورپول آغاز می شود. لیورپول در دقایق 51 و 53 به ترتیب توسط مانه و صلاح دو گل می زند.

در دقیقه ۵۷ شوت فیرمینو از پشت محوطه جریمه چلسی با اختلافی کم از کنار دروازه کپا به بیرون می رود. در دقیقه ۵۹ پاس در عمق بازیکن چلسی به هازارد می رسد و وی در شرایط تک به تک با آلیسون توپ را به تیرک دروازه لیورپول می زند.


به نوشته طرفداری، در دقیقه ۶۰ سانتر ویلیان در محوطه جریمه به هازارد می رسد که ضربه او را آلیسون دفع می کند. در دقیقه ۸۰ ضربه فیرمینو با پای چپ را کپا به خوبی در اختیار می گیرد. در دقیقه 89 ضربه مانه از سمت چپ را کپا راهی کرنر می ند.

شرح گل ها

گل اول | سادیو مانه (دقیقه ۵۱): لیورپول در محوطه جریمه صاحب توپ می شود. هندرسون از سمت راست توپ را ارسال می کند که مانه با ضربه سر گل اول بازی را می زند.

گل دوم | محمد صلاح (دقیقه ۵۳): در سمت راست محمد صلاح صاحب توپ می شود. وی از فاصله ای دور از پشت محوطه جریمه با پای چپ ضربه ای محکم می زند تا گل دوم لیورپول شکل بگیرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟