قیمت بسته های اینترنتی ۵۰ درصد کاهش یافت

  • انتشار: ۱۸ حمل ۱۳۹۹
  • سرویس: تیتر 2فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 82527

شرکت‌های مخابراتی افغانستان ضمن اعلام کاهش ۵۰ درصدی هزینه بسته های اینترنتی، از احتمال دسترسی رایگان دانش آموزان به اینترنت خبر دادند.

عمر منصور انصاری، رئیس اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا) در یک کنفرانس خبری گفت: گفتگو روی مکانیزم آنلاین سازی دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به مواد درسی در هماهنگی با وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، وزارت معارف، اداره احصائیه و معلومات و شرکت های مخابراتی از چند هفته پیش ادامه دارد.

فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات نیز در این نشست خبری گفت که برای تحقق این برنامه به زمان بیشتری نیاز است.

همچنین نماینده شرکت افغان بیسیم در این نشست خبری اظهار داشت که این شرکت حجم بسته‌های اینترنتی اش را ۵۰ درصد افزایش داده و از دوشنبه، ۱۸ حمل، مشترکین می‌توانند به عنوان نمونه به جای بسته یک GB ماهانه که تا امروز با قیمت ۲۰۰ افغانی عرضه می‌شد، با همین مبلغ، ۲.۳ GB اینترنت به دست آورند.

نماینده شرکت اتصالات نیز گفت که بسته‌های اینترنتی این شرکت نیز دو برابر شده و مشترکین با پولی که یک بسته ۴ GB را فعال می کردند، می توانند ۸ GB اینترنت به دست آورند.

همچنین نمایندگان شرکت های مخابراتی دیگر نیز اعلام کردند که در زمینه آنلاین سازی مواد درسی دانش آموزان و دانشجویان به گونه رایگان و همچنین ایجاد سهولت در عرضه خدمات مخابراتی و اینترنی تلاش می کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟