قهرمانی یک تیم کرکت افغانستانی ها در مسابقات «لیگ ملی کرکت امریکا»

  • انتشار: ۱۶ جوزا ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 141644

رقابت های ۲۰ اوورهٔ لیگ ملی کرکت امریکا با پیروزی تیم «ترو واریرز» (مبارزان واقعی) که تیم افغانستانی ها است، پایان یافت.

به نقل از رسانه‌های امریکایی، در این لیگ که به تاریخ ۱۵ اپریل آغاز شده بود، هشت تیم اشتراک داشت که در آن بازیکنان کشورهای مختلف مقیم امریکا، به شمول پاکستان، هند، بنگله‌دیش، سریلانکا و افغانستان حضور داشتند.

این لیگ همه‌ساله در ایالت ویرجینیای امریکا راه اندازی می‌شود و سال گذشته تیم «اوینجرز» که بیشتر بازیکنان آن پاکستانی‌های مقیم ایالات متحده اند، قهرمان این لیگ شده بود.

در بازی نهایی سال جاری، مانند سال گذشته تیم‌های “ترو واریرز” و “اوینجرز” با هم مقابل شدند.

تمیم حبیبی، کپتان تیم تروواریرز امروز سه شنبه ششم جون (۱۶ جوزا) گفت: در بازی نیمه نهایی تیم یونایتد سی سی را شکست دادیم و در بازی نهایی پس از برنده شدن قرعه، توانستیم در ۲۰ اوور به جانب مقابل ۱۹۴ دوش هدف تعیین کنیم و در نهایت توانستیم با تفاوت چهار دوش پیروز شویم.

حبیبی افزود که پیروزی برای آنان در بازی نهایی مهم بود زیرا سال گذشته در مقابل همین تیم شکست خورده بودند.

قرار است بازی‌های ۴۰ اووره لیگ ملی کرکت امریکا هفتهٔ آینده آغاز شود.

جمشید حبیبی، یکی از بازیکنان تیم «تروواریرز» به صدای امریکا گفت که تلاش خواهند کرد تا جام قهرمانی این لیگ محلی را نیز به نام تیم خود رقم زنند.

حبیبی افزود: زیر بیرق افغانستان و به نام افغانستان رقابت می‌کنیم و امیدواریم در سال جاری دومین جام قهرمانی را نیز کسب کنیم.

در کنار لیگ ملی امریکا، در ایالت ویرجینیا و همسایگی آن لیگ های مختلف کرکت همزمان راه اندازی می‌شود که در آن تیم‌های مختلف، به شمول افغان‌ها، اشتراک می‌کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟