قنسولگری هندوستان در هرات به یک هوتل 5 ستاره منتقل شد

  • انتشار: ۳۰ ثور ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 5616

قرار داد نقل مکان تعمیر قنسولگری کشور هندوستان از یک منطقه مسکونی که تا به حال چندین بار تظاهرات مردمی را در قبال داشته است، امروز میان سرپرست شاروالی هرات و قنسول کشور هندوستان در این ولایت به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از پیام آفتاب، غلام غوث نیکبین سرپرست شاروالی هرات می‌گوید هوتل پنج ستاره هرات که قبلاً تحت اداره قنسولگری ایالات متحده آمریکا در هرات بود امروز با امضاء یک قرار داد رسماً به دسترس قنسولگری هندوستان در هرات قرار گرفت.

وی افزود این قرار داد ده ساله بوده و قرار است کشور هندوستان ماهانه مبلغ ۲۵ هزار دالر آمریکایی کرایه این ساختمان را به اداره شاروالی هرات بپردازد.

در همین حال «امیپ کومار مشرا» سرقنسول کشور هندوستان در هرات گفت این قرار داد ده ساله بیانگر حضور دایمی کشور هندوستان در هرات می‌باشد.

وی افزود کشور هندوستان به تمامی تعهداتش در افغانستان به خصوص در ولایت هرات پایبند است.

آقای مشرا گفت تا دو ماه دیگر به تعمیر جدید نقل مکان خواهند کرد.

گفتنی است کشور هندوستان از چند سال به این سو در یک منطقه مسکونی در شهر هرات فعالیت داشت.

به دلیل مشکلات امنیتی سرک منتهی به قنسولگری کشور هندوستان بروی ترافیک مسدود شده بود و مشکلات ترانسپورتی را برای باشندگان آن محل ببار آورده بود که این خود چندین بار تظاهرات مردمی را در قبال داشت.

لازم است ذکر شود که ساختمان هوتل پنج ستاره هرات که امروز رسماً به دسترس قنسولگری هندوستان قرار گرفت تا کنون نزدیک به ده میلیون دالر آمریکایی بالای آن مصرف شده است که گفته می‌شود از لحاظ امکانات و مسائل امنیتی کاملاً مجهز می‌باشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟