قاتل زنجیره‌ای که فقط ۸ سال دارد!

  • انتشار: ۲۴ جوزا ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 114845

مستند آمریکایی درباره قاتلان زنجیره ای جهان بار دیگر زندگی راز آلود کوچک‌ترین عضو این فهرست را بر سر زبان‌ها انداخت.

به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، در ماه‌های اخیر، نام «امارگت سدا» که متولد ۱۹۹۸ در هند بوده در مستند شرکت آمریکایی نتفلیکس که درباره قاتلان زنجیره‌ای است به فضای مجازی بازگشت. اگرچه این شبکه آمریکایی هیچ برنامه‌ای درباره سدا تولید نکرد، اما چندین مقاله و مستند کوتاه در شبکه یوتیوب زندگی نامه این قاتل زنجیره‌ای را بازیابی کرد.

سدا که کوچیکترین قاتل زنجیره‌ای جهان است، نخستین جنایت خود را هنگامی که هفت ساله بود مرتکب شد و خواهر هشت ماهه خود را کشت سپس ماه‌ها بعد نوزاد نه ماهه فامیل خود را کشت. سومین جنایت او که آن را در هشت سالگی مرتکب شد، هنگامی بود که دختر نوزاد شش ماهه که همسایه خود بود، کشت و او را به خاک سپرد.

مادر این نوزاد ۶ ماهه در جستجوی کودک خود به پولیس مراجعه کرده و پس از اینکه پولیس به دنبال گزارش او به جستجوی نوزاد پرداخت، پسر بچه قاتل جرم خود را به پولیس اعتراف کرد و نیرو‌های امنیتی را به محلی که جنازه را انداخته بود، برد. او در آن زمان یعنی در سال ۲۰۰۷ دستگیر شد.

در آن سال، با توجه به اینکه قانون هند زندانی کردن کودکان زیر ۱۸ سال را منع کرده است و به علت اینکه بیش از یک بیماری روانی برای او تشخیص داده شد، این قاتل کوچک را در بازداشتگاه ویژه کودکان نگهداری کردند.

اما گاردین در آن زمان اظهار داشت که رسانه‌های هند مقصر برخی از شبکه‌های تلویزیونی را سرزنش می‌کنند، کانال‌هایی که در آن زمان به طور گسترده مقالات و فیلم‌هایی را در مورد قتل‌های وحشتناکی که در سراسر کشور در حال وقوع است نشان می‌دهند، که احتمالاً سدا را تحت تأثیر قرار داده است.

طبق وب سایت هندی اکسپرس، این پسربچه در هنگام بازجویی هیچ گونه پشیمانی و ترس از خود نشان نداد بلکه به بقیه اهالی روستا گفت که هنگام خفگی کودکان احساس راحتی می‌کند.

تحقیقات نشان داد که مردم روستای مشاهر، محل تولد و زندگی سدا، از دو جنایت نخست آگاه بودند، اما آن‌ها از ترس دستگیری موضوع را پنهان کردند.

کوچکترین قاتل زنجیره‌ای جهان پس از ۱۸ سالگی از بازداشت در سال ۲۰۱۶ آزاد شد و امروز محل نگهداری او کاملاً نامشخص است.

منبع: yjc

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟