فردی که 39 تن را در استانبول کشت، بعد از گفتگو با پولیس پا به فرار می گذارد!

  • انتشار: ۱۸ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 16784

یک رسانه ترک گزارش داد، فردی که 39 تن را در یک باشگاه شبانه در استانبول کشت و سپس با تعویض کردن لباس هایش بعد از گفتگوی کوتاهی با نیروهای پولیس ویژه استانبول، پا به فرار گذاشته است.

روزنامه حریت چاپ ترکیه نوشت مهاجم استانوبل همراه اولین گروهی از مردم که در برابر چشمان پولیس از محل حادثه فرار کردند، گریخته است.

روزنامه حریت چاپ ترکیه اطلاعات جدیدی درباره حمله به باشگاه شبانۀ استانبول منتشر کرد. این روزنامه نوشت، عامل حمله با عوض کردن لباس های خود، همراه اولین گروه ده نفره در برابر چشمان نیروهای ویژه ترکیه که در محل حاضر شده بودند، از کلوپ شبانه خارج شد.

این روزنامه در گزارش خود  که عربی 21 آن را ترجمه کرده است نوشت که مساله قابل توجه خروج مهاجم از مقابل نیروهای ویژه  پولیس و سخن گفتن وی با آنان بود. او به نیروهای پولیس گفته بود: «تعدادی گروگان در آشپزخانه هستند». مهاجم، سپس، از آنجا خارج شده و با کرایه کردن یک تاکسی فرار کرده است.

این روزنامه نوشت: «نیروهای ویژه درمحل حاضر شده و از مهاجم خواسته اند خودش را تسلیم کند، اما او پس از شلیک 180 گلوله از اسلحه کلاشنیکوف خود و کشتن 39 نفر و زخمی کردن 65 نفردر برابر چشمان آنان خارج شد، بدون اینکه آنان از این مسأله مطلع شوند».

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟