فرانسه جنایت رژیم غاصب اسرائیل را در غزه محکوم کرد

  • انتشار: ۲۵ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 41985

به گزارش خبرگزاری اطلس،حکومت فرانسه ضمن مخالفت با اقدام ترامپ و واکنش مبنی بر انتقال سفارت آمریکا و جنایت رژیم اسرائیل در برابر مردم مظلوم فلسطین این عمل را تقبیح کرد.

دولت فرانسه با صدور بیانیه ای جنایات روز دوشنبه 24 ثور رژیم اسرائیل  علیه فلسطینی ها را محکوم نموده اعلام کرد که قرار است امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور در جریان روزهای آینده با طرفهای درگیر در این زمینه و سران کشور های غرب آسیا دیدار و رایزنی کند.

کاخ الیزه در بیانیه خود همچنان اشاره کرد که ماکرون قبل از نیز در مورد شدت گرفتن تنش ها در منطقه به سبب تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت اش به قدس هشدار داده بود.

کشور فرانسه در این بیانیه آورده است که بیت المقدس پایتخت اسرائیل و فلسطین است وضمن غیر قانونی خواندن ونقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تصمیم آمریکا برای انتقال سفارتش از تل آویو به قدس، از نظامیان اسرائیلی خواست تا در مورد حفاظت از غیر نظامیان فلسطینی دقت کنند ودر مقابل تظاهرات مسالمت آمیز دست به جنایت نزنند.

فرانسه در حالی واکنش اش از جنایت رژیم اسرائیل در برابر فلسطین را نشان داد که نظامیان اسرائیلی روز گذشته با تیران باران تظاهرات کننده گان مسالمت آمیز 60 تن از این اعتراض کنندگان را کشته و 2771 تن را زخمی ساختند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟